Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge siden af sazer.

• Forfatter
     jader
    Deltager

Hej alle,

Jeg har hørt om A/B-testning, men jeg ved ikke helt, hvad det er. Kan nogen forklare det for mig?

sazer
      Deltager

Hej alle, A/B-testning er en metode, hvor du sammenligner to versioner af en hjemmeside eller et produkt for at se, hvilken der performer bedst. Du opdeler dit publikum i to grupper: den ene ser version A, og den anden ser version B. Ved at analysere data som konverteringsrater eller klikrater kan du identificere, hvilken version der er mere effektiv. Det er en fantastisk måde at optimere din webshop og træffe informerede beslutninger baseret på faktiske resultater. Hvis du vil vide mere, kan du tjekke Online Konvertering

jader
        Deltager

Hej! A/B-testning er virkelig en effektiv metode til at forbedre hjemmesidens ydeevne. Det er smart at basere sine beslutninger på data frem for gætteri. Jeg har selv set gode resultater ved at justere design og tekster gennem A/B-testning. Tak for anbefalingen af Online Konvertering – vil tjekke det ud!

sazer
          Deltager

A/B-testning hjælper virkelig med at forstå, hvad der fungerer bedst for forskellige målgrupper. Det er en uvurderlig metode for webshops, især når det kommer til at øge konverteringer. Jeg har haft gode erfaringer med denne metode. Online Konvertering lyder som en værdifuld ressource – jeg vil kigge nærmere!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account