This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Hej, jeg kom lige til at tænke på, om man skal tage sko eller vandrestøvler med til AUS, det skal bruges til tjekking og self bare når man er i byen, skal jeg tage begge dele med??
    Hvordan er det med sokker i vandrestøvler, nogle speciale eller skal man have 2 par på, jeg vil dog helst ikke svede alt for meget, det er jo ik behageligt.

Anonym Fighter_88

Hvad med sokker i vandrestøvlerne, skal man have 2 par i or?? hvordan gjorde i det?

Anonym Anonym

Jeg havde bare vandre sko og vandre sandaler med. Det var fint. Brugte nok mest sndalerne, da det jo som regel var ret varmt. Nogle gange bare med sokker i, så jeg ikke blev skoldet på fødderne.

Anonym Anonym

Ta’ både støvler og sandaler med, især hvis det er meningen du vil ud og trække lidt, er det godt at have et par ordenlige støvler på.
    Det er bedst bare med et’ par sokker, det er ikke så godt med to par der gnider sig op ad hinnanden. Du kan købe nogle der ikke er så tykke i en af friluftbutikkerne, de koster ikke så meget.

Anonym Anonym

^
    Ikke fordi dette forum skal misbruges til ordkløveri, og dumme kommentarer, men jeg tror ikke det er meningen at “Fighter_88” skal ud og “trække”.. c”,)

Men i så fald er det, som sagt, godt at have et par ordentlige støvler på…

Bare lidt spas, gak og løjer herfra..

Anonym Fighter_88

LOOOOOl det er humor, det kan vi godt tage lidt at i dette lækre forum.. men skal sku ik ud at trække

Thumps up 😛

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account