Dette emne indeholder 5 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Louise 2 måneder, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 01-09-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Tibet
  • Forfatter
    Anonym katrine

Halløjsa!

Jeg søger som alle andre herinde en/flere sød(e) rejsemakker(e) til at dele mine oplevelser med. Jeg er en frisk og udadvendt pige på 21 år, som griner meget og elsker når der fart over feltet.

Min plan er at backpacke i Asien fra september til november/december 2018. Vejret er jo alligevel så træls i Danmark, så hvorfor ikke tage afsted og få noget D-vitamin? 😉

Jeg tænker at besøge landene Thailand, Vietnam, Laos, Cambodia, men jeg er også åben for andre lande og spontanitet.

For mig handler det om at få oplevet en masse f.eks. trekking, snorkle, dykke, men der skal selvfølgelig også være plads til afslapning på stranden med en kold øl i hånden 😉

Min plan er at backpacke på bugdet dvs. hostel og bus, men jeg er som sagt meget fleksibel.

Det er første gang jeg backpacker, og hvis du vil med eller bare mødes med mig på turen, så smid lige en besked her eller skriv en mail på

katrinegerau@hotmail.dk

Mvh Katrine

Anonym Josefine

Hej Katrine!
    Jeg er en 19-årig frisk pige, som kan nikke genkendende til alt det du skriver! Jeg havde selv i tankerne at rejse på budget og samtidig se en masse, og jeg ville elske at dele oplevelserne med en sød rejsemakker! Hvad ligger dit budget på, og har du gjort dig tanker om, hvor længe du vil være de forskellige steder? Jeg havde selv forestillet mig bare at booke en envejs flybillet og så se, hvad der sker 🙂
    Mvh. Josefine

Anonym katrine

Hej Josefine.
    Jeg har sparet godt og grundigt op, så hvad der passer dig, passer mig! Jeg har ikke lagt budget endnu, men jeg synes godt om ideen at tage det hele som det kommer, og booke flybilletter undervejs. Kan du ikke lige skrive en mail til dig?
    Kh Katrine

Anonym Mette Madsen

Hej Katrine. Jeg faldt lige over dit opslag. Jeg planlægger selv at rejse til Sydøstasien, men mangler også en rejsemakker. De steder jeg ønsker at besøge er: Singapore, Bali, Thailand (ikke et land jeg tænker at være længere tid i), Laos (14 dage +-), Cambodja (14 dage +-) og slutte af i Vietnam, som virkelig er det land jeg glæder mig mest til at rejse i, og derfor ingen begrænsninger. Mit budget ligger på 30-40.000 kr for 2-3 måneder. Skriv hvis det kunne være noget.

Mvh Mette

mettegm@live.dk

Anonym Nicoline Christensen

Hej! Jeg har planer om at tage nogle uger til Japan sidst i oktober. Var det noget?
    Mvh Nicoline

Anonym Louise

Hej Katrine.

Jeg er i Nepal 9/10-9/12 2018, hvis det er noget 🙂

Mvh Louise Bracht

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account