Dette emne indeholder 7 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Caroline 1 måned, 3 uger siden.

• Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym Caroline

Hejsa alle sammen

Jeg er en ung pige på 19, snart 20 år, der søger en rejsemakker.
    Jeg vil gerne ud og opleve verden, få nogen nye minder og bekendtskaber.
    Jeg vil derfor gerne have en at rejse med, da jeg synes det er noget man skal opleve sammen med én anden. Jeg vil gerne have en at læne mig op af, og derfor søger jeg en at rejse hele rejsen sammen med.

Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og rejse i 5 til 8 måneder, i forskellige lande. Min plan er at sammensætte min egen rejse, så jeg får mest muligt med af de lande jeg ønsker at komme til.

Lige nu er min plan at rejse i start 2019, og rejse til forskellige lande og opleve en masse.
    Jeg kunne godt tænke mig at komme til:

Syd Afrika
    Thailand
    Kina
    Fiji
    Australien
    New Zeeland
    Bahamas
    Bali
    USA
    Hawaii

Men er også klar på at prøve andre lande og selvfølgelig aftaler vi hele rejsen sammen.

Men skriv endelig hvis det er noget der ligger interesse for dig, og så lad os skrive nærmere omkring det hele.

Hilsen Caroline.

Anonym Cecilie

Hej Caroline

Det lyder rigtig spændende! Er der et sted, jeg kan kontakte dig for mere info? 🙂

Mvh Cecilie

Anonym Laura

Hej Caroline
    Jeg har været ude at rejse i 2,5 måned i år og vil gerne rejse igen i 2019. Mange af de lande du nævner, har jeg også interesse i. Er der evt. et andet sted, hvor jeg kan kontakte dig?

Hilsen Laura

Anonym Simone

Lyder som de samme drømme jeg går med. Er der et sted jeg kan kontante dig?

Anonym Kathrine

Hej Caroline

Mit navn er Kathrine, jeg er 21 år og vil også neget gerne ud at rejse. Jeg har været afsted sidste år, men det var bare ikke nok 🙂

Er der et sted jeg kan kontakte dig?

Anonym Rejsemakker søges! :)

Hej derude!
    Er en 20 årige pige som søger en eventyrlysten rejsemakker til en tur rundt omkring Sydamerika og/eller USA (Ca. En 2-3 måneders rejse i starten af 2019). Er der nogle der har samme planer som evt. også søger en at rejse med? 🙂

Anonym Caroline

Hej Caroline, Kathrine, Laura og Simone. Er det ikke muligt at vi kan lave en gruppechat på facebook, så vi måske alle kan snakke om det? Det lyder som om vi alle sammen vil nogenlunde det samme 😀

Anonym Caroline

Hej igen.

I må meget gerne skrive til mig hurtigst muligt på 53544613 eller carolinehi98@gmail.com, hvis det lyster 😀

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account