Dette emne indeholder 2 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Oscar Serin 11 måneder siden.

• Afrejsedato: 01-02-2018
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Australien, Fiji Islands, New Zealand
  • Forfatter
    Anonym Lærke Brønnum

Hej! Jeg er en pige på snart 20 år fra Nordsjælland, der her i mit sabbatår søger rejsemakker til ca. 3 måneders rejse i foråret, primært i Australien og New Zealand, men med mulighed for også at komme omkring Fiji, Japan eller Sydkorea (hvor jeg har en ven fra mit udvekslingsår, som kan hjælpe os rundt og hjælpe med kommunikation). Jeg vil gerne se så meget af landene som muligt, og er både interesset i naturoplevelser, kulturspots og byliv. Mht. adventureoplevelser er jeg ikke den største adrenalinjunkie, men er frisk på vandring/trekking, riverrafting, sejling, rappelling, snorkel/dykning, surfing og muligvis skydiving – hvis dette også har din interesse 🙂
    Jeg tænker at lave en grov rejseplan med mulighed for at få nye planer undervejs, og at bo billigt, men stadig med rigtigt tag over hovedet – nok primært hostels.
    Hvis du er nogenlunde på min alder, og du går med lignende planer og måske kunne tænke dig at joine mig på turen, så læg et svar til denne tråd, eller find mig evt. på Facebook og skriv til mig der!
    Kh Lærke

Anonym Mia Christensen

Hej Lærke,

Jeg hedder Mia Christensen og er 21 år gammel. Jeg har selv boet i Australien og 8 måneder og rejst rundt der, så er vant til rejselivet.
    Jeg elsker at rejse, men kan også godt lide trygheden i at have en med ved min side.
    Jeg er ikke den store festabe, men selvfølgelig skal der være plads til at nyde en øl, og bare slappe af og muligvis få en tan ?
    Ellers må der gerne ske noget, og jeg står hellere tidligt op og får noget ud af dagen, end at være længe oppe og sove til middag.

Jeg går selv med tanken om at rejse rundt i New Zealand halvanden måned eller måske mere.
    Ved ikke om du kunne være interesseret i at rejse rundt med mig, og så måske fortsætte turen på egen hånd resten af vejen.
    Har undersøgt sagerne, og hvis man er 2 personer som lejer en caravan giver det, det samme som at bo på hostels og tage bussen rundt. Jeg tænker en caravan giver mere frihed til at køre hvorhen det passer os.

Hvis dette kunne have interesse, så kontakt mig endelig på mail: Mia-slater@hotmail.com eller mobil 61337829

Anonym Oscar Serin

Hej . Vi kunne være flere hvis I har lyst ? 🙂

mvh
    Oscar

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account