Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Louise Schou 11 måneder, 1 uge siden.

• Afrejsedato: 01-02-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
    Anonym Louise Schou

Hejsa! 🙂

Jeg er en pige på 21 år, som søger en rejsemakker, der vil med på eventyr til februar og gerne 2-3 måneder frem. Om du er en pige/fyr er egentlig underordnet, men jeg ser gerne at du er mellem 19-22 år. Jeg vil gerne rejse på denne måde, da jeg vægter frihed og spontanitet højt, og jeg tror man får mest ud af en rejse, når ikke alting er planlagt ned til mindste detalje. Og uafhængigheden af, at man ikke er forpligtet til at være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt tiltaler mig også meget, hvis man under rejsen f.eks. støder på et spændende sted, som man gerne vil nå at opleve. Selvfølgelig er der også nogle ting der skal planlægges, forstå mig ret!

For mig betyder det meget at man har en god kemi med sin rejsemakker, for man skal jo trods alt være sammen hver dag i flere måneder.

Angående rejsemål er jeg åben for foreslag. Jeg har bl.a. selv tænkt på steder som f.eks. Bali, Philippinerne, Thailand, Hawaii, Maldiverne, Fiji, Mexico, Cuba, Bahamas, Costa Rica, osv, osv.. Igen, jeg er åben for foreslag. Jeg vil gerne rejse for oplevelsernes skyld, og derfor vil jeg også gerne bo så billigt som muligt – men selvfølgelig må det gerne være nogle pæne steder og ikke ude i noget slumkvarter. 😉

Hvor længe turen varer, er vel så længe pengene rækker, men jeg tænker måske omkring 2-3 måneder. Jeg vil gerne ud at opleve kulturen, naturen, lokalbefolkningen, og jeg er også frisk på dykning/surfing hvis det skulle blive en mulighed, samt andre aktiviteter. Vil også gerne kunne ligge og slappe af på stranden og tage til fest i ny og næ. Mit budget ligger på ca. 40.000 kr. 😀

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så synes jeg i hvertfald du skal kontakte mig!

Kan kontaktes på mail: Louise_schou@yahoo.dk
    Eller søg mig på facebook: Louise Schou
    Mobil: 22444112
    Glæder mig til at høre fra dig! 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account