Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503755
     Ibber

      Hey, er der nogen der ved om man må sove med sovepose på hostels i Australien. Har nemlig læst at det skulle være forbudt på YHA hostels – men hvad med de andre?

      #3503756
       Sus

        Hej 🙂 Har rejst rundt i Australien i 3 mdr., og jeg har altid sovet med min sovepose..

        #3503760
         Madeleine

          Jeg har også brugt egen sovepose de to gange jeg har været i Australien. Har aldrig oplevet et sted hvor det var forbudt – så det skulle ikke være et problem..

          God tur 🙂

          #3503767
           Michael G

            Jeg tror at der kan være krav om at man lægger et lagen på sengen og hvis man ikke har det, så kan man leje et lagen af dem.
            De fleste steder er lagen dog med i prisen. Jeg har kun prøvet et enkelt sted hvor jeg var nød til at betale for lagen. Om du sover i sovepose eller bar røv, det tror jeg at de er ligeglade med.

            #3503768
             Michael G

              Jeg tror at der kan være krav om at man lægger et lagen på sengen og hvis man ikke har det, så kan man leje et lagen af dem.
              De fleste steder er lagen dog med i prisen. Jeg har kun prøvet et enkelt sted hvor jeg var nød til at betale for lagen. Om du sover i sovepose eller bar røv, det tror jeg at de er ligeglade med.

              #3503831
               none

                Hej 🙂 jeg har ikke brugt min sovepose hernede mere end 2 gange, da det har vaeret forbudt de fleste steder vi har vaeret, VIP backpacker hostels.. Pga Bed bugs.. smaa nasty dyr.. 🙁 men de steder har der vaeret dyner til raadighed eller lagener.. Go tur.

                #3504322
                 Anonym

                  Hej.
                  Lad være med at tage sovepose, der er stort INGEN steder af de steder jeg sov på hvor det var tilladt. Faktisk kun 1. Der er altid lagner etc. med gratis. Eller det ene sted der kunne man leje det. Vi havde en lagenpose med, det var det eneste.
                  Er rigtig glad for jeg ikke slæbte den med! De har haft problemer med Bed Bugs, derfor er det ikke tilladt..

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account