Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Danny 9 måneder siden.

• Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Colombia
  • Forfatter
    Anonym Danny

Hej alle rejselystne mennesker!
    Jeg skriver herinde i håb om at finde nogle der deler de samme rejsedrømme som jeg.
    Ønsket er, at rejse igennem Colombia og derefter sejle til Panama (via San blas øerne).
    Efterfølgende highlights i Nicaragua, Honduras, El Salvador og Guatemala.
    Panama ville være et meget kort stop mens Honduras og El Salvador ville være for en kortere eller længere periode alt efter ønske, da afstanden mellem landene er ret korte på den rute.
    Størstedelen af tiden ville derfor nok umiddelbart bruges i Colombia, Nicaragua og Guatemala.
    En tur på ca. 6 uger? Jeg kan rejse når som helst i året, fra sensommer til efterår/vinter.:)
    Jeg har før rejst i Sydamerika og elskede det, så jeg glæder mig utroligt meget til at komme tilbage.
    Jeg er meget fleksibel og derfor åben for andre forslag, så planerne kan der sagtens laves om på.
    Det vigtigste er at møde nogle folk, der deler ønsket om at opleve den del af verden.
    Som udgangspunkt søger jeg folk i alderen mellem 25-35 år men det er slet ikke et krav.
    Det kunne være super fedt hvis man kunne samle en gruppe af fire men., i første omgang tænker jeg det kunne være super fedt bare at få én henvendelse.:)
    Skriv evt. til min mail som er:
    DeeOneDuo@yahoo.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account