Dette emne indeholder 1 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Anne 5 måneder, 2 uger siden.

• Afrejsedato: 30-06-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
    Anonym Nanna

Mit navn er Nanna. Jeg er 23 år og studerer til dagligt på Aarhus Universitet (Historie og dansk)

Jeg vil rigtig gerne til Syd- og Mellemamerika til sommer, og jeg vil gerne prøve det ‘på egen hånd’. Jeg har tidligere været med grupperejse til Malaysia og på sommerhøjskole i Kenya.
    Lykken ville selvfølgelig være at komme til Peru, men jeg ved, at der er fuldt booket til at besøge Machu Picchu til sommer, så det må blive en anden gang. Jeg tænker derfor, at en optimal rejse kunne være Mexico, Guatemala, Cuba og (måske Bezile, Jamaica eller Nicaragua). Jeg er selvfølgelig åben for forslag! Jeg vil gerne se hele verden ? Jeg tænker at være afsted i 5-6 uger. Jeg er meget interesseret i kultur og historie, og vil derfor gerne besøge museer, gamle sjove landsbyer, mayaruiner osv. Jeg har desværre ikke mulighed for at dykke, så det skal man være forberedt på – Vi kan selvfølgelig også dele os op nogle af dagene, hvis du virkelig gerne vil dykke. Vi kan selvfølgelig godt snorkle nogle gange!

Jeg håber at høre fra dig ?

– Nanna

Anonym Anne

Hej Nanna. Er du kommet afsted på din tur?

Hilsen Anne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account