Dette emne indeholder 5 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Nathalie 1 måned, 1 uge siden.

• Afrejsedato: 01-02-2019
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym Stephanie

Jeg er en pige på 25 år, som bor i Århus. Jeg er færdig som socialpædagog til januar og udover det, så arbejder jeg med udsatte unge på en døgninstitution. Jeg er meget glad for nye oplevelser og udfordringer.
    Jeg vil gerne have rygsækken på en gang til. Jeg har allerede rejst rundt i Sydøst Asien og Filippinerne. Denne gang kunne jeg godt tænke mig at opleve Sydamerika og måske noget af Mellemamerika. Jeg vil gerne afsted i februar 2019. Jeg er 100% klar på at turen er noget, som skal planlægges sammen.
    Jeg leder efter spontane og jævnaldrende drenge eller piger, som er klar på nye eventyr.

Mvh. Stephanie

Anonym Nathalie

Hej Stephanie.

Jeg er selv i tankerne om rejse til Sydamerika fra midt februar og 3-4 måneder frem.
    Mine tanker går på start i Brasilien i omkring 3 uger, inkl. et par dage til karneval i Rio. Derefter til Ecuador, Galapagos, Peru og Bolivia.
    Jeg ved ikke om det lyder som noget for dig, evt. noget af turen?

Jeg er selv 26 og færdiguddannet lærer.

Hilsen Nathalie

Anonym Emma

Hej Stephanie,

Jeg er klar på nye eventyr!
    Jeg har længe gået med tanken om, at rejse nogle måneder til Sydamerika og/eller Mellemamerika. Det vil for mig være min første længere backpackerrejse, men jeg har rejst meget og ser derfor mig selv som rejsevant. De sidste par år har stået på fuldtidsarbejde, så jeg længes efter en tur med en masse oplevelser, nye udfordringer og at trække stikke ud fra hverdagen. Jeg er selv 24 år og københavner med stort K. Jeg er kontoruddannet, men er pt. igang med uddannelsen som socialrådgiver. Derudover arbejder jeg deltid i en organisation for socialt udsatte. Jeg er livsnyder, der elsker naturen, koncerter, fester og at være fysisk aktiv. Lad os tales ved, hvis det kunne have interesse?

Anonym Sofie

Hej Stephanie

Jeg er 25 år og bor i København. Jeg afsluttede min bachelor i kommunikation i sommer og arbejder nu fuldtid, fordi jeg gerne vil ud at rejse til februar.

Jeg har førhen rejst i Asien, i Thailand, Maldiverne og Sri Lanka, og har nu virkelig meget lyst til at opleve Syd- og Mellemamerika. Jeg elsker at være spontan og tage dagene lidt som de kommer, men nogle ting skal selvfølgelig planlægges hjemmefra, så tiden udnyttes bedst. Jeg er åben over for det meste og elsker nye oplevelser.

Hvis du, eller en af jer andre, har lyst til at snakke mere sammen om det, så skriv til mig på 61269301 🙂

De bedste hilsner Sofie

Anonym Sofie

Min telefon virker ikke har jeg lige fundet ud af, så skriv en mail til sofie.fj@hotmail.com i stedet 😀

Anonym Nathalie

Hej Emma.

Hvis du er interesseret i en rejse gennem Brasilien, Ecuador, Peru og Bolivia, kan du sende mig en sms på 22861839 🙂 Afrejse midt februar.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account