Tagget: 

Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 8 måneder siden af Juli9820.

• Forfatter
     Juli9820
    Deltager

Hejsa derude,

Min kæreste og jeg har planer om at prøve at smage verden og bo i et andet land. Vi har et rejsebureau i ryggen som har lavet en plan som jeg ville høre om i synes var realistisk. Bureauet tager 5-10% i afgift af bookninger tilgengæld for de kan omplanlægge alt i samme sekund hvis vi ønsker det når vi er et sted. Vi ønsker ende på Bali men smage lidt af hvert rundt omkring inden. Så vi har fået et tilbud på 2 personer, 41.000kr. eksklusiv mad, drikke og oplevelser. Det er kun med transport og overnatninger. Vi har endda bedt om at være mere eller mindre på budget.

Vi har fået tilbudt at flyve til Bangkok med en returbillet men ændringsbar til cirka 7000kr. pr. person, to overnatninger her -> nattoget til Ciang Mai, en uge her -> flyve til Phuket og videre til Phi phi med 2-3 uger her -> flyve til fillippinerne efter lidt tid -> flyve til bali fra Cebu og blive…

Er der noget i synes virker dumt at opleve? Noget der mangler? Noget der er for dyrt? Kom endelig med bud!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account