Dette emne indeholder 6 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Jonas 2 måneder, 4 uger siden.

• Afrejsedato: 28-02-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
    Anonym Ida-Maria Aastrup

Hej med dig!
    Jeg er 20 år, glad og eventyrlysten, og jeg glæder mig til (og har sparet op til…) at smide en god portion penge i en fantastisk rejse til Asien!

Jeg har tænkt på ca. 2-3 måneder i Nordthailand, Vietnam, Cambodia, Laos, Malaysia og Singapore, Bali, Borneo, Komodo (Indonesien). Jeg når nok ikke det hele, men forhåbentlig en del af det, og desuden er jeg er åben for andre steder og inputs.

Jeg forestiller mig noget backpacking og simple living, bor gerne billigt og anderledes, men synes også at der skal være plads til lidt luksus indimellem. Desuden synes jeg at det kunne være fedt at rejse med bus, tog eller knallert lige så vel som med fly imellem landene, det er også en del af rejsen!

Jeg er SÅ frisk på diverse adventure oplevelser f.eks. sky diving, riverrafting, snorkling/dykning mm., men vil helst ikke smide for mange penge i dårlige turisfælder. Med andre ord vil jeg egentlig gerne uden om for meget turisme, i stedet vil jeg møde mennesker og komme tæt på landets egen kultur. Modsat kulturoplevelser, skal der også være plads til kolde drinks og bountystrand!

Jeg er også frisk på at arbejde frivilligt et par uger på rescue centre, børnehjem eller et andet sted, hvis det lige passer.

Hvis ovenstående kunne have interesse, så skriv gerne til mig, og så kan vi tage en snak over en kop kaffe! 🙂

Mail: ida.maria@live.dk eller FB: Ida-Maria Aastrup

Anonym Cecilie Madsen

Hej Ida Maria,
    Hvornår tænker du at tage afsted, hvis du ikke har været.

Hilsen Cecilie

Anonym Nicoline Christensen

Og kunne Japan evt. friste? Jeg har planer om at tage dertil sidst i oktober

Anonym Mette Madsen

Hej Ida-Maria!

Jeg starter i Singapore d. 24 september og flyver videre til Bali d. 27 september. Jeg bliver der cirka i 14 dage. Hvis du har lyst, kunne vi følges.

Mvh Mette

mettegm@live.dk

Anonym Anne

Hvornår tager du afsted? 🙂

Anonym Signe

Hej.
    Jeg er ved at planlægge en tur til Asien i Januar, er i interesseret i at planlægge noget sammen?
    I kan kontakte mig på Facebook Signe Kjærsgaard Nielsen

Anonym Jonas

Vi er 2 drenge der tager afsted til Vietnam den 16. Januar og starter i Ho chi Min. Ved ikke hvor vi ender, men vi kan sagtens mødes hvis du er der samme tid som os. Vi har snakket om andre lande senere hen på vores tur. Vi er afsted ca 3 måneder +-

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account