This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym broderpivert88

Hej, Jeg skal til dar es salaam i tanzania, og ville høre om nogle herinde har været der før? hvordan er priserne på mad og vand?
    Kan man købe billigt tøj, evt hvor?
    Nogle okay hoteller til billige penge?

På forhånd tak

Anonym jakobsenpernille

Det skal også lige siges, at vi var der i ramadanen, så nogle restauranter havde også lukket ned i den periode! Der lå en restaurant “City Garden” 5 mins gang væk (den var godt nok lukket, da jeg var der, men så rigtig hyggelig ud), og ellers lå der en subway 3 min væk og så der en en restaurantkæde Steers 10 mins gang væk, som indeholdt forskellige små restauranter, hvor man kunne vælge alt fra indiskmad til pizza og bruger og thaimad – den var helt okay!

Anonym jakobsenpernille

Hejsa.
    Var i Dar Es Salaam forrige sommer og synes virkelig ikke at den by havde meget at byde på! Vi var der 1 dag inden vi skulle til Zanzibar og 3 dag efter vi kom tilbage. Priserne på mad og vand er billige – men men men, vi havde faktisk svært ved at finde restauranter at spise på om aftenen, da mange var lukkede!!
    Det mest spændende vi fandt i byen var træmarkedet lidt udenfor byen der hedder Mwenge Carves market – fede “Afrika” ting til billige priser.
    Vi boede på YWCA som ligger meget centralt og er drevet af nonner! Men helt okay sted og mener vi gave omkring 40-50kr pr. overnatning for en værelse med bad og wc!

Anonym Lasse

Ok. Jeg regner også med at bo på ywca, men er der en resturant i nærheden som er god til pengene???

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account