This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nannaeen89

SØGER REJSEKAMMERAT(ER) TIL TUR RUNDT I TANZANIA (AFRIKA) – 1 MÅNED FOR KUN 15.000 KR INKLUSIV >>>ALT<<<. Har en bekendt som hjælper mig med at komme afsted på denne fantastiske tur til Tanzania. Jeg har fortalt nogle ønsker til hende og hun har så lavet et helt program for mig, dag for dag - fundet de forskellige steder for mig hvor jeg skal arbejde og bo, busruter, eller har aftalt med en lokal hun kender at vi bliver hentet. Skal blandt andet arbejde som frivillig med børn i Arusha, leve som en ægte Masai, arbejde med dyr og selvfølgelig også opleve de vilde dyr! Udover det skal jeg også til Zanzibar, ud og svømme med VILDE delfiner, til Prison Island - en ø hvor man vil kunne opleve kæmpeskildpadder, ud i regnskoven og se de blå aber springe over hovedet på en samt en masse andre spændende ting! (Udflugterne til Prison Island, regnskoven og at svømme med delfiner er dog noget man skal betale oveni, men det er MEGET billigt dernede) Men ellers i prisen (de 15.000 kr) er ALT ANDET - flybilletter, vacciner, kost og logi (alle steder), transport rundt i landet, osv. Det ENESTE der ikke er med i prisen er som sagt udflugter, og ellers visum, og selvfølgelig lommepenge. Hvornår turen bliver er ikke helt 100% endnu men det bliver inden året er omme! Skriv hvis i vil hører nærmere - kan også sende det program til jer hvor der står dag for dag hvad der skal ske, hvor vi skal bo osv. Håber at hører fra dig/Jer. Det bliver en FANTASTISK tur man ikke må gå glip 😉

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account