This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daizz

Personligt vill jeg tage afsted med en 75 L taske. Synes 60 er for lidt og 80 for meget, men det er virkelig en smagssag og forskelligt fra person til person, hvad man bedst kan lide.

Anonym Rasmus

Kommer jo meget an på hvor du skal hen og hvad du skal lave.
    Hvis du ikk skal bestige bjerge eller i vild kulde/jungle, men mere bare rejse rundt i eks Asien eller Mellemamerika synes jeg 60 l er rigeligt… Er selv en stor fyr, men har altid rigeligt med plads.. og er ik noget værre end at slæbe rundt på en enorm tung taske..

Anonym Mads Andersen

Jeg må sige den rygsæk “75L”, jeg købet var lidt overflødig og til tider ret irreterende at gå rundt med på. det vil sige de få dage og korte afstande.
    Jeg råder klart folk til at kigge lidt på de nye trolly-modeller som er på market. nogle af dem er pænt store og nemme at transoptere til fra opholds sted til transport og omvendt. og skulle man være nød til at bære den, er der skulderstropper man sætte på dem.
    på det år jeg rejste var jeg nød til at gå med min godt 10 km, men endte med at gå med den hele tiden da jeg manglede de små hjul. og kunne derved have sparret mig unødig slæben.
    Men en “lille” daypack er uundværlig havde selv en på 30L.

jeg rejste selv i asien, hvor det er nemt at komme rundt med bus osv. men vil også give “Rasmus” ret i, at det kommer an på ens behov.

God tur. og hvis du vil se lidt billeder fra min tur, kan du se dem på http://www.thildeogmads.dk

Anonym Adam/1990

Hej alle

Jeg rejser her d.1 april og jeg skal være afsted i 105 dage. Jeg ville bare høre om nogen kan fortælle mig hvor stor en taske man skal ha’ med, altså i L?

Jeg har aldrig været ud på en backpacker rejse, så har ingen anelse om hvor om det skal være 60, 75, 80 osv.

Mvh
    Adam

Team-Tokyo

Gregroy tasken på 95 l. og så en S/M/L efter din ryg er, eller en Bergans Trollhetta 75 l. er også rigtig godt.
    men som sagt så er str. S/M/L and på hvor lang din ryg er med mere, gælder også gregory tasken.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account