This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej jeg har lige fundet ud af at min mobil ik virker udenfor Eu og vil derfor høre om der er nogen der ka fortælle mig, om det bedst kan betale sig at købe en mobil hjemmefra, der fungere uden for Eu eller at købe en i Thailand eller Australien. Ved køb af mobil i udland kan man så få en mobil hvor ens danske sim-kort virker eller man skal købe abonnement med…? Hvis jeg køber en mobil i Thailand virker den så i Australien?
    Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anonym Anonym

forstår slet ikke du vil have en mobil med… med et dansk abonnement er det alt for dyrt at bruge den i udlandet og med et udenlandsk abonnement kunne jeg forestille mig at det er dyrt at ringe til danmark.

jeg ville istedet købe et telekort derude eller på et dansk posthus. eller måske oprette en skype profil og så ringe over nettet.

Anonym none

Jeg kender til de andre alternativer, men mine forældre vil gerne ku få fat på mig… plus jeg ska mødes med en i Australien, så er det også noget lettere at finde hinanden hvis vi begge har en telefon.

Anonym Lineheden

Efter hvad jeg kan forstå kan du godt bruge din danske tlf i Australien i hvert fald. Du skal bare købe et sim-kort i det land som du nu er i og så skulle der ikke være nogel problemer i det

Anonym Gitza

Du kan sagtens bruge din egen telefon i Australien, alt hvad du skal gøre er at købe dit eget sim-card dernede.
    Det er bedst at købe et sim-card fra ‘Vodafone’ det koster ca. 120 kr. Derefter kan du fylde lige så mange penge på du vil. Du kan købe taletid på alle tankstationer/kiosker. Det er billigt at ringe/skrive fra Vodafone.
    Skal du ringe til udlandet fra Australien er det billigere at købe et taletidskort til telefonkiosk. Du får gerne 100 min taletid for 80 kr.

Anonym Ursula

Jeg har haft min mobil med, og har så næsten kun brugt SMS undervejs. Det koster (TDC) omkring 2,5 kr at sende en sms, men ingenting at Modtage det var i 2004 vi var dernede. På grund af tidsforskellen var sms en fordel, så kunne vi ringe tilbage hvis det var nødvendigt, eller når der kom dækning, men ring til dit mobilselskab de har alle priserne, men ikke på hjemmesiden men de svarer gerne på tlf.

Anonym sofie

Hej Arrinni
    Jeg ved godt dette ikke har noget med dit indlæg at gøre og jeg undskylder meget. Men din overskrift antyder at du skal til australien og til thailand jo, og jeg ville høre om du har fastlagt en rejserute?
    Vh sofie

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account