Dette emne indeholder 2 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Anne 2 måneder, 4 uger siden.

• Afrejsedato: 30-03-2019
  • Rejsens længde: 3 - 4 uger
  • Forfatter
    Anonym Anne

Hej

Mit navn er Anne, og jeg går og planlægger en vandretur til Everest Base Camp i marts/april 2019. Jeg regner med at tage afsted med et rejseselskab, men synes det kunne være fedt at tage afsted med en, jeg måske kan lære at kende først, og hvem ved, måske tage på andre spændende ture med. Jeg vil også rigtig gerne til Sydamerika og vandre.

Jeg er 28 år, bor i København og arbejder med kommunikation/administration til hverdag. Jeg er forholdsvis ny til vandring – har vandret den portugisiske camino, West Highland Way i Skotland og et par dagsvandringer på Mallorca.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, hvis du er frisk på en vandretur til Everest eller andre smukke steder i verden. Skriv endelig!

Mvh.

Anne

Anonym Victorya

Hej Anne

Jeg har selv gået med tanken om at bestige Kilimanjaro, men kunne sagtens overtales til Everest base camp. Jeg sikker på at uanset hvilke man vælger, så vil man få en oplevelse for livet.

Jeg er selv 27år og bor ligeledes i København. Det ville være fedt, hvis vi fandt ud af noget sammen ?

Vh
    Victorya

Anonym Anne

Hej Victorya

Beklager! Jeg har ikke været inde og tjekke mit indlæg længe, og man får desværre ikke nogle notifikationer.

Men hvor er det fedt, at du er interesseret! Ja, lad os finde ud af noget.

Min mail er anneblauenfeldt@gmail.com – skal vi snakke videre der?

Mange hilsner

Anne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account