Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Kristian Andersen 4 måneder, 3 uger siden.

• Rejsens længde: 1 uge eller mindre
  • Lande: Holland
  • Forfatter
    Anonym Kristian Andersen

Tog-rejsemakker søges til en hyggelig tog-tur til Enten Tyskland Eller Amsterdam. Jeg regner med at selve rejsen derhen kan bruges som en mulighed for at læse og generelt bare hygge sig!!
    Hvis turen går til Tyskland: Personligt ser jeg gerne, at vi tager til Berlin og får set de forskellige seværdigheder byen byder på. Umiddelbart tænker jeg, at vi tager hjem, enten når vi har fået set nok eller fået nok af hinanden (haha) – vi er jo begge voksne mennesker.

Hvis turen går til Amsterdam: Lad os nu være ærlige… En tur til Amsterdam er kodesprog for at opleve det sygeste svampe-trip samt at spise sig mæt i kød bagefter 😉 (Denne tur kunne være mega grinern at tage på, specielt hvis du er ligeså stenern og chill som jeg).

Jeg ser gerne, at vi tager af sted i den tidlige ende af August eftersom jeg skal starte på studiet i slutningen af August ;).

Skriv mig en besked (26915833) hvis du selv, ligesom jeg, er top-down på at pakke rygsækken det mest nødvendige og så ellers bare hoppe på toget!! Wuhuuu lad os gøre det!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account