Dette emne indeholder 3 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Martin 5 måneder, 2 uger siden.

• Afrejsedato: 17-08-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 uger
  • Lande: Norge
  • Forfatter
    Anonym Kirsten

Jeg elsker Norge, og vil gerne på vandreferie i et par uger i august – Intet er planlagt, så afrejse dato kan ændres.

Jeg har tænkt det nordlige Norge, fx Senja og Lofoten. Umiddelbart endagsvandreture, og sove i telt og lave mad på trangia, men er åben for andre forslag.

Alder er egentlig underordnet bare vi har god kemi. Du behøves ikke at have vandret før, men skal naturligvis have interessen.

Glæder mig til at høre fra dig 🙂

Anonym Ann-Sofie

Hej Kirsten, det lyder rigtig spændende! Jeg har selv rigtig meget lyst til en naturferie her til sommer – har vandret lidt før, men aldrig været i Norge, så det kunne jeg godt tænke mig at prøve!

Jeg ved ikke, hvordan det fungerer herinde, men skal vi udveksle numre eller emails og sætte et møde op, så vi kan se om kemi og forventninger stemmer overens?

Kh
    Ann-Sofie

Anonym Nicolai

Hej Kirsten. Jeg har fri i 10 dage 24/8-2/9 og har overvejet at booke mig på en gruppetur til Isle of Skye (overnatning i telt, medbragt mad og udstyr), men vil også rigtigt gerne til Norge. Skriv hvis du stadig mangler en rejsemakker til Norge, så kan vi tale om det, alternativt kan du tage med til Skotland.

Anonym Martin

Hej Kirsten

Jeg har også (ligesom Nicolai) både tid og lyst til at tage til Norge i perioden 20/08-02/09, men kunne også godt tænke mig at komme til SKotland, hvis der er plads (til Nicolai) 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account