Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Anonym Molly Kaagaard 1 uge, 5 dage siden.

• Afrejsedato: 07-2019
  • Rejsens længde: 3 - 4 uger
  • Lande: Andorra, Frankrig, Spanien
  • Forfatter
    Anonym Molly Kaagaard 
    Deltager

Hej!
    Jeg har planer om en lang vandretur i Pyrenæerne i juli/august 2019, og jeg kunne godt tænke mig en person som jubler med mig når vi når en bjergtop, griner lidt af mig når jeg falder, igen, og brokker sig sammen med mig når det står ned i stænger. Alle oplevelser bliver tusind gange bedre når man har en at dele dem med!

Min plan er at følge en af to fastlagte ruter der går på langs af bjergkæden, Haute route pyreneene og gr11, alt efter vejr og humør. I alt bliver turen ca 800 km, og jeg regner med at bruge omkring en måned. Det er ikke så vigtigt for mig nødvendigvis at nå helt i mål, det vigtigste er at opleve en smuk og relativt øde bjergkæde.
    Jeg regner med at sove i telt for det meste (jeg har et tomands hvis det er), så man kommer til at bære en del oppakning, og jeg vil gerne gå omkring 20 km om dagen. Jeg tror det bliver en lidt udfordrende tur, men det er jo det der gør den til et eventyr! Derfor er det en fordel at have lidt erfaring med vandring, og at kende sine egne fysiske grænser. Ellers kan en almindeligt god fysisk form også klare det.

Jeg er selv 21 år og er lige flyttet til København, hvor jeg læser medicin på Københavns Universitet. I min fritid windsurfer, løber og klatrer jeg (men har ikke planer om klatring i bjerge, det er jeg ikke god nok til…). Jeg elsker naturen, og dybe samtaler på en bjergtop med en medbragt lunken papvin 😉

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account