Dette emne indeholder 6 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Caroline 1 måned, 2 uger siden.

• Afrejsedato: 30-10-2018
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: New Zealand
  • Forfatter
    Anonym Ditte

Hej!

Mit navn er Ditte og jeg er 22(snart 23). Jeg leder efter en eller flere som vil med på eventyr til New Zealand med start okt/nov 2018.

New Zealand skulle været et fantastisk smukt land, og jeg vil gerne se/opleve så meget som muligt. Jeg forestiller mig at backpacke de første måneder, og derefter slutte rejsen af med en længere vandretur.

Skriv til mig hvis du er klar på eventyr, adrenalin-kick og smuk natur.

Hvis du har andre foreslag, så skriv endelig.

Anonym Sara

Hej Ditte.

Jeg hedder Sara og er 20 år. Jeg regner selv med at rejse til NZ og AU omkring oktober/november og så ca 3 måneder frem! er meget fleksibel med hvad der skal ske, men har planer om at skulle lave så mange ting med andrinlin indblandet! vil gerne ud og se den lækre natur og komme hele NZ rundt (ca)! Jeg regner derudover også med at tage et par dage i singapore på vej der ned for at bryde den lange flyvetur op. Jeg vil primært til NZ men regner med at tage til AU i 2-3 uger hvor jeg vil surfe, dykke og lige få lidt med fra vest kysten 🙂

Anonym Ditte

Hej Sara,

Undskyld det lidt sene svar.
    Det lyder som nogle rigtige fede planer. Det lyder til at vores planer stemmer meget overens! Fedt. Har du en mail eller facebook som jeg kan kontakte dig på? Så vi kan snakke videre om vores forventninger og planer.
    Du kan finde mig på facebook – Ditte Friberg 🙂

Anonym Camilla

Hej Ditte
    Jeg en pige på 25 som også har et ønske om at kom til
    Zew Zealand
    Jeg har rejst rundt i USA 3 gange og ønsker derfor at opleve noget helt nyt.
    Jeg har ikke de store krav til rejsen men vil rigtigt gerne opleve en masse og være aktiv.
    Skriv hvis du stadig tænker at tage afsted i okt/nov

Mvh Camilla

Anonym Ida Marie

Hej Ditte
    Jeg er en pige på 20 år som også rigtig gerne vil til new Zealand. Jeg vil rigtig gerne ud og opleve en masse, det sidste tre måneder Harvey været i Schweiz og vandret og klatret, så jeg er klar på en masse natur oplevelser, men på samme tid vil jeg også gerne se resten af new Zealand. Hvis du stadig mangler en makker, eller hvis der er plads på din planlagte tur så skriv endelig til mig ☺️Venlig hilsen Ida

Anonym Ditte

Hej Ida Marie og Camilla,

Jeg er desværre blevet nødt til at udsætte min tur til New Zeland på ubestemt tid. Jeg håber, at i finder nogen at rejse med, og at i får en rigtig dejlig tur når i når så langt.

Mvh
    Ditte 🙂

Anonym Caroline

Hej piger.

Jeg hedder Caroline og jeg er 20 år. Jeg vil super gerne til Australien og NZ (+ det mest af Asien og en smule af Afrika). Jeg er klar til at rejse fra januar og frem i alt mellem 1-8 måneder og I må super gerne kontakte mig, hvis I kunne tænke jer en rejsepartner.
    Mobil: 53544613
    E-mail: carolinehi98@gmail.com

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account