This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 2 months siden by Emma Hove Gyldensted.

• Afrejsedato: 25-10-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Spanien
  • Forfatter

Hej alle rejseglade mennesker!

Jeg er en venlig og åbensindet 25-årig kvinde, der søger en frisk rejsepartner -eller gerne flere!- der vil med til Spanien eller et andet sydligt land i Europa, og etablere en hverdag for 1-1,5 måneds tid, med afrejsedato omkring d. 25. oktober eller start november (er fleksibel) og hjemkomstdatoen er også fleksibel, men dog inden d. 24. december.
    Min tanke er at finde et workaway-projekt, eller flere, hvor man arbejder lokalt for kost og logi, så det er en billig rejseform uden de store udgifter.
    Jeg vil gerne ud i naturen og arbejde i et community og møde en masse søde mennesker, og nøgleord for mig, er: Natur, bæredygtighed, permakultur, dyr, håndværk, kreativitet, musik, yoga og meditation, fællesskab og eventyr – så jeg leder efter et projekt der rummer dette, eller noget af det. Men hvis du vil med og har en fed ide, er jeg åben for inputs. Jeg tænker at der skal laves en aftale med et projekt inden afrejse, og lige pt. har jeg ingen aftaler.

Hvis du er frisk på at tage afsted snart og synes ovenstående lyder fedt, så kontakt mig endelig! 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account