Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Isabella Christiansen 3 uger, 6 dage siden.

• Afrejsedato: 03-09-2018
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Australien
  • Forfatter
    Anonym Niki

Hej,

Jeg er en pige på 29år, der tager til Australien på Working Holiday i ca. 6 Måneder. Planen er at rejse fra start September 2018 og frem til udgangen af Februar 2019.
    Derfor søger jeg en rejsemakker til at tage med på enten hele opholdet eller bare delvist. Alder og køn er ikke det vigtigst, så længe vi kan sammen.
    Som udgangspunkt vil jeg rigtig gerne bo og arbejde i Melbourne, men er åben for andre byer også. Dertil vil jeg også gerne rejse lidt rundt og opleve Australien.

Lidt om mig: bor i København, bruger det meste af min fritid på træning. er frisk på nye oplevelser, og elsker at se verden.

Jeg håber der er nogen der vil med 🙂

Med venlig hilsen
    Niki

Anonym Pernille

Hej

Jeg er en pige på 26, der selv overvejer working Holiday i Australien. Eller ihvertfald at rejse rundt og opleve Australien, måske med en autocamper. Jeg vil meget gerne høre mere hvad du har i tankerne.

Anonym Niki

Hej,

Jeg ville som sagt gerne starte i Melbourne og bo og arbejde der, og så tage ture rundt i Austarlien/New Zealand ved lejlighed. Afrejse den 4. September.
    Har du en mail adresse jeg kan kontakte dig på?

Mvh
    Niki

Anonym Hazel

Hej Niki
    jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan det går med din Working holiday. Hvilke slags arbejde udfører du der og har du fundet arbejde mens du var i Danmark ?

Mvh
    Hazel

Hej Niki, hvor har du planer om at rejse hen når du er færdig med at arbejde og hvornår begynder du den rejse?
    Mvh isabella

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account