This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fie

Jeg vil fraråde alle, der tager til Tanzania og skal på safari at bruge et safari-selskab, der hedder Safari Planners and Adventure. De har kontorer både i Dar Es Salaam, Arusha og på Zanzibar. Manageren hedder Kennedy, og er den største løgnhals jeg nogensinde har mødt.
    Han solgte os en safari med en rejseplan, der aldrig kunne lade sig gøre, da forskellige transportmuligheder ikke længere eksisterede. For eksempel solgte han os en sejltur over Lake Victoria, hvor skibet og denne rute altså bare ikke eksisterede længere efter et skibsbrud… Flot. Så han fik rigtig snøret os. Eller også vidste han bare ikke, hvad det var han solgte os og havde ikke styr på nogen som helst, hvad fakta angår.
    Jeg vil råde alle til at undersøge flere forskellige safari-selskaber, inden I køber safari ved et bestemt selskab. Brug tid på det, så I ikke bliver snøret lige som os.
    Men for alt i verdenen undgå at bruge Safari Planners and Adventure, -de har ikke styr på en skid og ændrede hele tiden i vores rejseplan. I det hele taget leverede de en ELENDIG service!!!
    Giv gerne dette budskab videre..

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account