Det er selvfølgelig altid rart at have månedsvis at rejse rundt i, men 14 dage kan også fint bruges!
Når du nu skriver billigt og du ikke har længere tid, så tænker jeg Østeuropa, Balkan og Kaukasus.
I de omtalte områder er jeg især glad for Rumænien (Transylvanien), Ungarn, Montenegro og Georgien.
Vil du have endnu billigere flybillet kunne Tallinn også være en fin mulighed (der har jeg ikke været).
Min kæreste og jeg har en rejseblog. Der har vi skrevet om den gang, vi var i Rumænien (og 4 andre østeuropæiske lande). Måske kan du blive inspireret af det:
http://www.annemarieograsmus.blogspot.dk/2010/07/transylvanien.html
Du er velkommen til at skrive og spørge om nogle af de lande jeg har nævnt eller de andre lande vi har skrevet om på bloggen.
Vil du gerne gøre det rigtig billigt, så kunne det jo være en ide at bruge Hospitalityclub eller couchsurfing undervejs. Så sparer du en del penge på overnatning og får nogle helt unikke oplevelser sammen med lokalbefolkningen. Til gengæld skal du så holde styr på diverse aftaler og engagere dig i dem, som du overnatter hos. Jeg synes, at en blanding af hotel og privat overnatning er en rigtig god løsning.
Venligst
Anne Marie