Hej alle!
Om en uges tid tager jeg på min første tur alene ud i verden. Det bliver en kort tur, omkring 20 dage, og jeg har købt billet til Bangkok. Derfra vil jeg gerne rejse langs vandet og opleve en del øer.
Jeg frygter lidt backtracking, derfor var min plan at flyve hjem fra Phnom Penh i Cambodia. Altså rejse fra Bangkok og ende i Phnom Penh.
Det er en meget impulsiv idé at rejse, derfor har jeg ikke haft særlig meget planlægningstid. Hovedsageligt er ideen dog, at jeg “tager det hele som det kommer”.
MEN! Så er spørgsmålet bare, er der tidsmæssigt plads til det, på omkring 20 dage? Kan muligvis forlænge rejsen med 5-7 dage, men det kommer an på semesterstart.
Jeg har lige været på en meget hektisk, men fed, tur 10 dage i Sydindien, hvor vi rejste fra trichy til trivandrum. Der var ikke meget plads tilovers til at have mulighed for “lige at blive hængende en dag ekstra”, og det manglede jeg lidt. Hvad er jeres erfaringer?
Og hvis I har nogle anbefalinger og/eller gode råd ville jeg være vældig taknemmelig 🙂
På forhånd tak!
KH