This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym misskath

Sagen er den, at min kæreste og jeg er igang med planlægning af en jordomrejse på omtrent 8 måneder.
    Følgende lande vil vi gerne besøge
    Japan 15 dage
    Thailand 30 dage
    Vietnam 30 dage
    Malaysia 30 dage
    Australien 30 dage
    New Zealand 30 dage
    Hawaii 10 dage
    Californien 30 dage
    Brasilien eller argentina 30 dage.
    Kunne godt tænke mig nogle input ang hvilken rute der kunne være hensigtsmæssig.
    Vi har ca 200000 til denne tur, og de skal række til alt, vil det være tilstrækkeligt eller er det for lidt? Vi er indstillede på, at leve på budget, og kræver ikke den helt store luksus.
    Hvis der er andre lande/steder som helt sikkert bør ses, kunne vi også godt bruge noget inspiration ide planen ikke er fastlagt endnu.

Anonym Thomas

Ja, det bør være penge nok, selvom priserne vel stiger mindst 80 %, når man f.eks. skifter fra Sydøstasien til Australien.

Jeg har rejst 3 gange i Østen og Angkor Wat i Cambodia står stadigvæk som den helt ubetingede perle i min bog. Det kunne man overveje på jeres rute.

I har ikke skrevet, hvornår turen starter, men vejret både i Østen og Aus/NZ er pragtfuldt december/april.

Anonym Maria

Min kæreste og jeg tog en lignende tur for 2 år siden (6 måneder) og det kostede ca. 120.000 inklusivt alt. Så jeg vil mene 200.000 er rigeligt.

Anonym Stine

Det er ikke sikkert der er mere gang i den her tråd.
    Men jeg tænker: Hvad vil i lave – jeg går ikke ud fra i vil arbejde, når i har sparet så mange penge op? Jeg fik nemlig en lille klump i halsen; jeg planlægger at rejse fra land til land i et års tid og arbejde mig til kost og logi og så have 50.000 med til transport og evt. sjove påfund. Men nu bliver jeg helt i tvivl om hvorvidt det er nok, når i snakker 200.000. kroner.

Mvh. Stine.

Anonym Tine

Stine; kilroy mener at man godt kan slippe af med at skulle betale mellem 50-75.000 kr for et års jordomrejse, men selvf. kommer det an på hvad man skal og hvor store luksus behov man har 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account