This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym david

med Aeroflot fra bankok over moscow til kastrup juli 2010

den værste servis ever om bog på flyet
    (ingen russisk ingen drikkevarer)

i moscow skulle vi flyve 3 timer sener, efter 7 timer vil de så fortælle at flyet er gået i stykker og vi først kan flyve 26 sener.. vi kunne dog få et hotel men da vi igen vasa har til landet blev det til en køre tur i en bil med trammer og hotel værelse uden vindu med plas til 6 man på de få meter + en vagt der sikre vi ikke går ud..

ALDRIG ALDRIG Aeroflot..!!

Anonym Claus Jepsen

Jeg flyver normalt billigt, men er færdig med Aeroflot. Min søn strandede halvandet døgn i Moskva, hvor det til sidst lykkedes ham at undslippe, ved at bestikke sig igennem med champagne. Moskva er nok den værste lufthavn jeg endnu har været i og hvis du kigger på min blog på http://www.focusfoto.dk, så siger det ikke så lidt.

Anonym Theis Jørgensen

Jeg skal flyve med dem i jan til delhi…det bliver spænde, har prøvet dem før og der gik det fint, men man ved aldrig…jeg er forberet på alt og tror at når man er det ja så er de 2000kr. man spare ok givet ud. Man kan altid komme ud for noget lort med et flyselskab, jeg har feks. ikke fået min penge refunderet fra sas for de 4 dage jeg sad fast i Madrid under askeskyden for over et år siden. så jeg tag mine chancer og det der kommer må komme.
    ked af jeres dårlige oplevelser og håber ikke de overskygger jerers rejser, men hay nu har i en historie som i vil elske at fortælle igen og igen og som i aldrig vil glæmme 🙂

Anonym McWearq

Jeg vil gerne advare andre mod at benytte sig af luftfartselskabet Aeroflot. Selskabet er hverken værre eller bedre end de fleste andre, hvad angår standarden af fly etc. men når noget går galt, så går det virkeligt galt, og så bliver man konfronteret med den fuldstændigt uforligenelige arrogance som altid har kendetegnet Rusland (Sovjetunionen)
    Jeg er lige hjemvendt fra en måned i Indien og turen til Delhi fra København var ganske forfærdelig. Efter et planlagt ophold på ca. 5 timer i Moskvas lufthavn bevægede jeg mig mod gaten for blot at konstatere at der intet skete med hensyn til indcheckning. En times tid efter fik jeg at vide (ved at mase mig foran i køen) at flyet var udsat 4 timer (ingen officiel announcement og ingen på Aeroflots kontor vidste noget om udsættelsen)
    Sådan fortsatte dette cirkus i 4 gange 4 timer (har senere hørt at selskaberne ikke behøver at give hotelrum og mad hvis udsættelsen er under 5 timer) så jeg tilbragte alt i alt næsten et døgn i Moskvas lufthavn inden jeg kom afsted. Da var min “connecting flight” naturligvis afgået, og det kostede mig en 100% fordobling af prisen.
    Så – stay away!

Anonym Camilla Hansen

Min kæreste og jeg fløj i sommers med aeroflot til moskva og senere videre til Kina. Vores fly blev fra moskva blev en time forsinket, hvilket vi dog fik at vide allerede da vi ankom til moskva. Vi kunne desuden få en billet til gratis drikkelse og da vi ventede på at boarde kom de også og delte vand ud. flyveturen var også udemærket med gode måltider på begge ture. Så vi var bestemt udemærket tilfredse. Men ja russerne har bestemt et andet forhold til service, hvilket man især mærker i moskva lufthavn! Det er næsten ikke til at betale med kort nogen steder fx.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account