This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SophieBP

Hey hey!

Min veninde og jeg planlægger at tage til Afrika i efteråret.
    Vi har fundet organisationen Adventure Heart og ville lige høre om der var nogen der har nogle erfaringer med denne organisation? både gode og dårlige 🙂

Anonym Pia09

Hej Sophie.
    Jeg har rigtig gode erfaringer med Adventure Heart – de har nogle rigtig fede ture, hvor man kun kan blive fyldt med uforglemmelige oplevelser. De er rigtig søde til at hjælpe og de er med jer på hele turen, hvis i har spørgsmål eller mangler hjælp til noget. Det er en meget god sikkerhed at have. Programmerne er super fede og tag det frivillige arbejde med, det giver så meget med i bagagen. Skriv endelig hvis der er spørgsmål! Ellers ha´en rigtig fed tur!

Anonym SophieBP

fedt! tusind tak 🙂

Anonym Julie

Jeg har også overvejet Adventure Heart – men jeg kender det heller ikke.
    Ved du noget om hvordan det er det frivillige arbejde, hvis man vælger det?

Anonym SophieBP

Hej Julie.. undskyld det sene svar.. endte med at tage afsted på overlandturen og en måned på Noah’s ark med det frivillige arbejde og det var FANTASTISK!! jeg savner det hele så meget og kan helt klart anbefale det!
    Adventure Heart er en god organisation og vi havde ikke nogle problemer der ikke blev klaret 🙂 du er velkommen til at skrive hvis du skulle have spørgsmål 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account