This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sekner

Kære Backpackerplanet.
    Min kæreste og jeg står og skal af sted i 10 uger til Thailand, Vietnam og Laos.
    Vi vil rejse af sted fra Kastrup til Bangkok d. 10 marts.
    Da det er vores første tur som backpackers, kunne vi godt bruge et par tip med på vejen om hvad vi bør se, prøve og opleve på vores rejse.
    Da vi begge er 21 år, kunne vi godt tænke os primært at rejse steder hvor der er andre unge at rejse med, og hvor der er lidt fest og ballade.
    Derudover er jeg selv lidt af en adrenalinjunkie, så jeg vil meget gerne vide om der er nogen former for adventure i kan anbefale f.eks hvor kan man riverrafte, bonkeyjumpe og den slags?
    Og er der nogen forslag til en bekvem rejserute når vi skal videre til Vietnam? Vi regner med at bruge ca. 3 uger i hvert land og har ca. 25-30 tusinde kr. pr. person til rejsen inklusiv flybilletter.
    Vi har absolut intet imod at bo billigt, spise lokalt og hele den dur.
    På forhånd tak
    Venlig hilsen Søren Ekner Bobek

Anonym Anonym

Hvis du er til adrenalin-rus så kan jeg klart anbefale et smut til Dalat i Vietnam. Man kan komme dertil med bus fra Nha Trang i hvert fald. Her kan man komme på en 1 dags tur med trekking, rapelling og til slut rapelling ned af at stort brusende vandfald. Det er vildt!

Anonym Anonym

Okay det lyder fedt, det vil jeg lige huske på 😀

Anonym sanja

trekking i Chang Mai i nord Thailand er også at anbefale…
    der kan man ride på elefanter på steder som ikke er overturistede – i junglen.. det var fedt.. og slow-rafte på trætømmerflåder som thaiguiderne selv bygger..

hvis du er til riverrafting skulle i næsten overveje nepal der skulle være helt fantastisk.. det overvejer min kæreste og jeg til sommer…

Anonym sanja

hov glemte lige det med fest og ballade..

Koh pagnan i Thailand er jo kendt for sine vilde fullmoon parties.
    På Koh Samui er der også gang i den..

Hvis I også vil opleve lidt extravagant, skulle i tage på skybar i Bankok. der er dog dresscode. pænt tøj og fine – gerne høje sko. det er dog cool at få serveret en fancy drink (som er dyr – ca. 70 kr) i 65 etagers højde – udenfor.. fantastisk smuk udsigt udover hele bankok.

Det er næsten et must, selvom det er dyrt. normalt koster en dring vel 10-15 kr.

Anonym Anonym

Okay det lyder fedt, det vil jeg lige tage med i min planlægning 😀

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account