Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524024
     miabr

      Hej
      Jeg overvejer at tage på gruppetur med adventuredk. Er der nogle der har erfaringer med dette selskab?

      mia

      #3524044
       Anonym

        Hej Mia
        Jeg skal ud at rejse med Adventuredk til sommer. Indtil videre har alt været super. Har også fået mail adr. til tidligere rejsende og alle har været meget positive!
        mvh
        Line

        #3525646
         Anne

          Hey!

          Jeg regner med at tage med adventuredk på grupperejse til Laos, Cambodja og Vietnam her til oktober. Nogen som har erfaringer med selskabet? Nogle gode råd?

          Anne

          #3526499
           Carina

            det er et meget nyt selskab – ved ikke rigtig hvor meget erfaring der ligger bag?

            #3527150
             Line

              Hej Anne
              Min rejse med Adventuredk har været helt fantastisk, har mødt nogle dejlige mennesker og oplevet rigtig meget, håber du får en super tur
              mvh
              Line

              #3528171
               Cathrine

                Hej Anne!

                Jeg kan love dig at rejsen til Laos, Cambodja og Vietnam er en supergod ide. Jeg rejste selv med adventuredk.dk dertil og kan kun snakke godt om det.

                #3528876
                 Jonas

                  Hej, jeg overvejer at tage med adventuredk til Cambodja og Thailand – men ved ikke om det skal være én måned om sommeren eller to måneder senere på året i september eller oktober – er der ikke meget, meget varmt i juli?

                  nogen råd?

                  #3533865
                   Camilla

                    Har du prøvet Adventure Heart? De har virkelig nogle fede rejser, jeg kan klart anbefale dem!

                    #3535778
                     Lea

                      Hey alle sammen.

                      Jeg har været med Adventuredk til Honduras og Bay Islands og
                      har venner, der har været til Mexico og Cambodia.
                      Min rejse var uforglemmelig og klart noget, der kan anbefales!
                      Og jeg ved mine venner har det på samme måde. I kan se
                      min rejse på lea.tordenoglynild.dk, for jeg holdt en blog, mens jeg var afsted. De første billeder på bloggen er fra Miami Beach og Cuba, da jeg valgte at rejse videre efter 😉

                      Rejs med Adventuredk! Det er alle pengene værd!!

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account