This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MarianneFrederiksen

Hey!

Er der nogle der har erfaring med adventuredk? Jeg overvejer at rejse ud med dem i marts 2010 til Thailand og Cambodia, men kan ikke helt beslutte mig for om jeg synes programmet er for dyrt eller ej? Hvordan oplevede I det?

Jeg synes dog at det lyder rigtig spændende. Så hvis andre går og overvejer samme tur, så skriv gerne 🙂

Hilsen Marianne

Anonym Thomas

Jeg ville tage afsted alene uden at bruge dyre penge på arrangerede ture. Der er masser af unge mennesker at slå følge med rundt i hele Østen.

Anonym AnneDybkjær

Hej Marianne

Jeg kender ikke til den aktuelle rejse og jeg har heller aldrig rejst rundt i østen. Men jeg tager selv afsted til Venezuela med Adventuredk til jan.

Jeg har haft samme overvejelse som dig ifht. om man måske betaler overpris, men i hvert fald for mit vedkommende har de sammensat et program jeg ikke ville kunne sammensætte alene. Og det betaler jeg gerne lidt ekstra for. I sidste ende ved jeg ikke hvor meget man egentlig sparer ved at rejse alene. Jeg synes der er fordele og ulemper ved begge muligheder, men har som sagt valgt at tage afsted og jeg glæder mig 🙂

Anonym Jeanett

Hej

Jeg har også været igennem samme overvejelser vdr. prisen.

Jeg har dog også valgt at bestille en af deres rejser. Til Vietnam, Laos og Cambodja for at være helt præcis 🙂
    Rejser i marts.

Jeg synes ikke priserne er urimelige i forhold til hvad man får for pengene. Om det var pengene værd, kan jeg jo så først svare på når jeg kommer hjem igen. 🙂

Anonym Trine

Hej med jer
    Har været med Adventuredk i Asien. Super tur:) kan varmt anbefales
    mvh
    trine

Hej Jeanett.

Jeg har besluttet mig for at rejse med dem 🙂 Det blir dog ikke Cambodia og Thailand, men den samme som dig!

Hvor er du fra?

– og tak for svaret Trine, det lyder godt 🙂

Anonym Natacha

hej.. Jeg har rejst med Adventuredk til Mexico,Guatemala og Belize i jan 2009. Jeg oplevede det rigtig godt, og eftersom det var min første gang på egen hånd ude i den store verden, var det nok den bedste måde at startede ud på. Jeg rejste selv rundt 2 måneder efter grupperejsen, og adventuredk var rigtig søde til at hjælpe med at forlænge flybilletter og ALT det der, selvom man i principet var “ude” af deres system (håber i forstår 🙂 ). Men altså, omkring penge, så var det helt klart billigere at rejse rundt alene, og der er i hvert fald sådan jeg skal rejse rundt næste gang. Men jeg fortryder ikke et sekund at jeg startede ud med adventuredk.. Der var også to piger fra min gruppe, som tidligere havde været i Cambodia med adventuredk, og de sagde det var super fedt. Eftersom de valgte adventuredk igen, kan det ikke have været helt dårligt 🙂

Anonym Sverre

Som natacha rigtigt nok siger, så er adventuredk alle de ekstra penge værd, som man eventuelt måtte betale!
    Der bliver sørget for alle praktiske ting såsom logistik, bestilling af flybilletter og indkvartering på div hostels. Derved skal man bare læne sig tilbage og suge indtrykkene til sig!
    Desuden sørgede vores guide for at finde lokale og autentiske lokationer og steder der ikke var “forurenet” af turismen. Derved kommer man ind på lokalbefolknigen og landet med en hel anden vinkel, end “Rejsen går til…” søger for.
    Jeg skal selv afsted med Adventuredk på deres Honduras/Bay Island tur til sommer, og er overbevist om, at det stadig ikke er sidste gang jeg rejser med dem! 🙂

(og hej til dig natache 😉 )

Anonym Skov

Hej Sverre.
    Kan se du har været afsted til Honduras/Bay Islands .. vil du ikke fortælle lidt mere om det? 🙂 Jeg overvejer selv at tage den rejse her til august.

Anonym Sverre Nielsen

Kan kun sige – DO IT! 😛
    Havde en fantastisk tur sammen med en gruppe dejlige mennesker, der helt klart satte en ekstra dimension på turen.
    Selve rundrejsen bød på geniale oplevelse, vilde fester og virkelig gode muligheder for dykke.
    Lavede i sin tid en blok du kan besøge på: http://blogs.kilroy.dk/sverre
    Her er det meste af turen beskrevet og har du andre spørgsmål smider du mig bare en mail på:
    SverreVnielsen@gmail.com
    Er vild med at hjælpe andre til at få de samme oplevelser som jeg selv har fået (:

Anonym Louise

Hej
    Er der nogen der har erfaringer med Brasilien og adventuredk?
    Hvad med sikkerhed og Jeres ture (også til andre steder) har i følt jer i “trykke hænder” når i rejser med dem?
    – Louise

Anonym Frederikke

Louise – Det er værd at overveje de konsekvenser der er ved at rejse til lande som ligger i sydamerika – men der er ingen tvivl om, at du kun gør den nemmere for dig selv, formentlig også tryggere ved at rejse sammen med en gruppe.
    Jeg er hjemvendt fra Brasilien turen i Marts/April – og detvar helt fantastisk, de er så fantastiske de mennesker du møder både danske og lokale.
    Mht aktiviteterne er der helt sikkert styr på sagerne. I Brasilien er der en engelsktalende guide fra Spaninen. Han gør alt for at turen bliver så god som mulig og har styr på hvilke steder tingene bliver gjort ordentligt, så der er helt sikkert styr på sikkerhed omkring det alle aktiviteter dernede. Udover det er det bare, en for fed tur – som helt sikkert skal opleves.

Anonym Jakob Krog Hansen

Louise – jeg kan kun varmt anbefale at du tager et smut forbi Brasilien, jeg er netop selv hjemvendt fra turen her i april måned og det var en kæmpe oplevelse. Som Frederikke nævner så er der en engelsk talende guide fra Spanien (Jacobo) som er yderst venlig og hjælper og guider med hvad der skal ske undervejs i programmet. Han er uddannet dykkerindstruktør og det er ham der blandt andet underviser deri. Han er professionel i det han gør og foretager sig, og så er han en varm sjæl med noget på hjerte. Han er heller ikke bleg for at man skal møde hans venner og holde fest sammen med disse. Det er med til at gøre det hele til en helt fantastisk oplevelse hvor man kan komme helt tæt på den “ægte” brasiliener. Jeg håber det kan hjælpe 🙂
    MVH Jakob

Anonym Laura

hejsa!
    jeg overvejer at tage turen “roadtrip i mellemamerika” med adventure.dk.. nogle der har været med på den?? den varer to måneder, og tænker jeg så ville rejse videre selv bagefter til sydamerika i en måned.
    Evt. Peru, Brasilien og Argentina.
    Er en måned for kort tid??

Knus

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account