Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541245
     Esben92

      Hej, Jeg overvejer at rejse med Adventuredk engang efter sommer. Jeg kigger især på rejsen til Borneo, Java og Fiji. Er der nogen der har erfaringer med Adventuredk og kan give mig noget info om at rejse med dem (ris og ros)? Og skulle der være nogle der har været med den rejse jeg gerne vil, vil jeg meget gerne hører om det:)

      på forhånd tak.

      #3541247
       Esben92

        borneo, java og BALI sorry.

        #3541259
         Anonym

          Jeg har rejst med dem til Nepal og Tibet… Jeg kan KUN anbefale dem – der er fuldstændig styr på tingene og meget søde! 🙂

          #3541263
           Anonym

            Jeg skal afsted her den 18 til Australien og indtil videre har det været godt. De svare hurtigt på ens mail og er søde til at guide en, men jeg kan helt klart også anbefale dansk studie center. Dem rejste jeg med her i September til Vietnam og det var virkelig alle pengene værd, hvis det også skulle have en interesse.

            #3541455
             Sarah Mortensen

              Hej Esben

              Jeg har været på den rejse du snakker om og det har været den mest fantastiske oplevelse i mit liv. Helt sikkert noget jeg aldrig vil glemme.
              Adventuredk er et rigtig godt rejse selvskab, som giver alle de oplysninger du har brug for og mere til, også under rejsen.
              Det gode ved lige netop denne rejse, er at du bliver udfordret på alle leder og kanter, både fysisk og psykisk. Og så oplever du det med en masse andre danske unge (:
              Jeg er sikker på hvis du tager med, vil du ikke fortryde det. Det har jeg i hvertfald ikke gjordt (:
              Hvis du har flere spørgsmål kan du gå ind under “mød en deltager” på rejsen og så står min mail (:

              Venlig Hilsen Sarah

              #3541456
               Sarah Mortensen

                Hej Esben

                Jeg har været på den rejse du snakker om og det har været den mest fantastiske oplevelse i mit liv. Helt sikkert noget jeg aldrig vil glemme.
                Adventuredk er et rigtig godt rejse selvskab, som giver alle de oplysninger du har brug for og mere til, også under rejsen.
                Det gode ved lige netop denne rejse, er at du bliver udfordret på alle leder og kanter, både fysisk og psykisk. Og så oplever du det med en masse andre danske unge (:
                Jeg er sikker på hvis du tager med, vil du ikke fortryde det. Det har jeg i hvertfald ikke gjordt (:
                Hvis du har flere spørgsmål kan du gå ind under “mød en deltager” på rejsen og så står min mail (:

                Venlig Hilsen Sarah

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account