Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533857
     Anonym

      Jeg var i Honduras med adventuredk i juli/august 2009… havde en super tur 🙂
      Kender ikke Adventureheart… men kan helt klart anbefale adventuredk

      #3533859
       Line

        Min bedste veninde var med Adventureheart i vinteren 2008 til Nepal og der havde hun kun rosende ord omkring dem. Det havde været en fantastisk tur uden problemer, så hun anbefaler dem helt klart.

        #3533860
         Carina

          Jeg var i Venezuela og Ecuador & Galapagos med Adventure Heart for et halvt år siden – og det var helt ubeskriveligt! Min veninde fortalte mig at de har eksisteret i 26 år også, så de har vist også meget erfaring. Jeg fik virkelig god og hjælpsom service hjemmefra og rejserne var uden sammenligning det bedste jeg har gjort i mit liv.

          Jeg sammenlignede Adventure Heart og AdventureDk ligesom dig NathalieVZ og deres Venezuelarejse syntes jeg var meget bedre end hos adventureDK.Så min klare anbefaling er Adventure Heart 🙂

          #3533853
           NathalieVZ

            Hej. Jeg er en pige, 20, som vil rejse til Honduras (derovre af) med en gruppe her til sommer. Men jeg kan simpelthen ikke vælge om jeg skal rejse med AdventureDK eller Adventureheart? HJÆLP!!

            #3533868
             globetrotten

              lige meget hvad du vælger, så får du en fantastisk rejse, og begge selskaber gør det godt. du skal finde ud af helt specifikt hvad du kunne tænke dig at bruge din rejse på og sammenlign de forskellige. jeg ved, de har meget af det samme, men prøv så at læse guidebøger og se hvilke lande, der fænger mest.

              #3533874
               globetrotten

                jeg kender ikke umiddelbart til længere grupperejser, som tager til Brasilien. Men tricket er, at når du har rejst rundt med din gruppe i lang tid – fx en af turene til Venezuela, da det jo er tæt på -, vænner du dig til rejseatmosfæren, og så får du masser af blod på tanden til at kaste dig ud i at rejse videre! Så du kan jo forlænge din flybillet og så selv (eller med venner du møder på rejsen) begive dig til Brasilien på eventyr! (jeg lover dig, de andre bliver så misundelige, de ikke gjorde som dig 🙂

                #3533870
                 Nathalie

                  Tusind tak for svarene 🙂

                  Altså jeg vil rigtig gerne ud at opleve en masse og også lave en masse aktivt. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en tur hvor man også tog til Brasilien, men det har jeg endnu ikke fundet.. Nogen der ved noget om det? 🙂

                  #3533880
                   Nathalie

                    Ja nemlig 🙂 det kan man jo også.
                    Men jeg er godt nok stadig i tvivl om hvad jeg skal vælge. Vil gerne lave en masse aktivt og efter hvad man kan læse på hjemmesiderne er der virkelig gang i den med AdventureDK og så virker det mere afslappende med Adventure Heart…

                    #3533951
                     Sverre Nielsen

                      Hey Nathalie

                      Var selv afsted med AdventureDK på deres Mexico tur, og var uden tvivl de fedeste 2 måneder af mit liv.
                      Programmet var både udfordrende og fuld af autentiske oplevelser, som man ikke kan finde i “turen går til…” Der var rig mulighed for alverdens fede aktiviteter (ikke at det udvikler sig til en ren spejderlejr) og for at ligge på stranden med en kold drink.

                      Folkene bag er super søde og professionelle i deres arbejde. De gør hvad de kan (og lidt til) i deres bestræbelser på at du skal nyde turen, og var desuden super hjælplige med billetter og forlængelse af rejseforsikring da jeg ville rejse videre efter turen.

                      Faktisk var jeg så hooked af både firmaet og turen, at jeg skal afsted igen til netop Honduras i 5 uger her til sommer 😀
                      Kunne ikke forestille mig der findes et federe program eller et bedre firma på markedet lige nu 😉
                      Smid endelig en mail hvis du har spørgsmål 🙂
                      SverreVnielsen@gmail.com

                      #3533955
                       Nathalie Vindel Zaken

                        Fedt 😀 så skal vi rejse sammen! Jeg besluttede mig for netop turen til Honduras med AdventureDK 😀 Og jeg vil så rejse videre bagefter. I Brasilien regner jeg med 🙂

                        #3534009
                         Trine

                          Du må meget gerne skrive hvordan det er gået når du har været afsted. Min kæreste og jeg har kigget på netop Honduras – Bay island på adventuredk, hvor vi gerne skulle afsted umiddelbart efter endt uddannelse. 🙂

                          #3534012
                           Nathalie Vindel Zaken

                            Det vil jeg gøre 😀 men jeg ved ikke hvornår jeg kommer hjem igen 😉

                            #3535576
                             Trine

                              Det er helt fint – der går lige nogen tid før vi er færdige med vores bachalor alligevel 😉 Men ja det er godt nok også svært at vælge imellem alle de tilbud som alle lyder fantastiske.

                              #3540087
                               Thomas

                                Hej.
                                Har tidligere været afsted med adventuredk og vil gerne gentage successen .. jeg har kigget på honduras/bay islands, hvor jeg er mest interesseret i sommerprogrammet på 4-5 uger fra juni-juli, men jeg er simpelthen bekymret for vejret! Antallet af nedbørsdage ligger over 20, hvilket lyder helt enormt., men det er vel også forskelligt alt efter, hvor præcist turen går hen.. nogle som har været afsted med sommerprogrammet som kan fortælle lidt om vejrforholdene (og gerne turen generelt)
                                På forhånd tak,
                                Thomas

                              Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)

                              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                              Log ind med brugernavn & kodeord

                              eller    

                              Glemt dine oplysninger?

                              Create Account