This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mathiasgravesen

Hej alle

Planen går ud på at rejse med en gruppe unge til Asien i 3 måneder til efteråret.
    Jeg står med disse her to fantastisk gode tilbud fra Adventuredk og DSC på hånden, men jeg har svært ved at vælge.
    Adventuredk kan tilbyde 3 måneders ren rundrejse i 5-6 lande med et tilrettelagt program, mens DSC er en højskole med undervisning og 1 måneds rundrejse i Vietnam samt mulighed for selv at rejse i 10 dage.
    Adventuredk er et nyere selskab og har fået udemærket respons, mens DSC har flere år på bagen og har fået eminent god respons fra tidligere deltagere.

Jeg vil meget gerne høre fra folk der måske kan hjælpe med at gøre mit valg nemmere, for som sagt lyder begge rejser super fede! 🙂

Mathias

Anonym Gæst

Hej Mathias

Jeg har selv rejst med DSC og var utrolig glad for det. Var også i vietnam og tog til cambodia på eget initiativ. Det var super fedt. Men hvis i er flere der skal afsted, er det muligvis ikke den bedste løsning, da det jo er højskole og de fleste som er med, ikke kender andre på holdet, så i ville nok gå lidt glip af fællesskabet, hvis i holder for meget sammen. Men DSC har helt sikkert styr på sagerne i Vietnam, det er et meget godt program.

-iøvrigt er der ofte rigtig mange piger på DSC’s hold til vietnam 🙂

God tur hvad end valget bliver.

Anonym gæst

Adventuredk er det mest fantastiske firma. Ejeren er meget nærværende, og man får det bedste service både før, under og efter opholdet. Jeg kan kun anbefale adventuredk.

Anonym Camilla

Jeg skal med på turen til Vietnam august 09 – vil klart opfordre dig til at gøre det samme ! Desuden tror jeg at der er mangel på drenge, så kom glad 😉

Anonym Pia09

Hvad med Adventure Heart? De har også nogle fede programmer til Asien – jeg ved dog ikke med Vietnam?! Men der kommer du helt tæt på lokalbefolkningen, naturen og det fantastiske dyreliv.. Samtidig kan du kombinere det med frivilligt arbejde en måneds tid – som kun kan anbefales!

Håber du får en rigtig fed tur Mathias.

Anonym mathiasgravesen

Tak for jeres svar.

Til orientering kan jeg fortælle at min drømmerejse nu er helt fastlagt. Jeg rejser med adventuredk i 4 måneder (21. august) til Honduras, Bay Islands, Mexico, Guatemala og Belize. Det blev godt nok ikke til Asien, men jeg fik et godt tilbud om mellemamerika-turen og der er inkluderet en måneds frivilligt arbejde, hvilket er super fedt!

Anonym Mette Møller

Hej Mathias.

Jeg har netop også været inde på adventuredk at overvejet denne tur. Dog er jeg lidt i tvivl om jeg skal vælge dette. Hvad hvis nu man rejser rundt med en fantastisk gruppe først og finder ud af efter det første hold at man egentlig hellere vil rejse ud på egen hånd sammen med nogle af de andre deltagere?

Men kan ikke huske min profil herinde men du kan jo hvis du har lyst til at snakke mere skrive på min mail: mette_moller@hotmail.com

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account