This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hey vi er 4 unge (2 drenge – 2 piger) der skal til Brasilien og Argentina i ca. 2 måneder. Vi går efter nogle fede oplevelser og håber i kan komme med forslag til følgende:
    Surfschools
    adventure-ture (eks. canyoing, caving, rock climbing etc.)
    byliv (gerne med strand og mange unge)
    Flotte naturoplevelser (evt. flerdags-ture)

Ville være fedt hvis i kunne give nogle af de bedste oplevelser videre så vi kan prøve det samme!

Håber i melder tilbage med forslag:)

Anonym Kasper Morsø

Hey

Vi er 3 drenge der skal 3 måneder til Brasilien – Peru – Argentina.
    Jeres tur lyder meget interessant og hvis i finder nogle spændende oplysninger på i hellere end gerne kontakte mig på kazper_hald@hotmail.com

Mvh Kasper Morsø

Anonym Anonym

Det kan varmt anbefales at tage 2-3 dage ud i Amazonas (fra Manaus). Jeg har fx. prøvet at bo på et øko-hotel, lidt primitivt men samtidig også helt fantastisk. Ingen el midt på dagen og ingen tv/radio på værelset. Total afslapning i hængekøjer og spændende ture. Fx. vandretur i regnskoven, bådtur til “abe-ø”, alligator-bådtur osv.
    Husk myggespray.

Anonym Mette Jakobsen

Hej.
    Jeg står selv og skal til Sydamerika i et halvt år, men mangler stadig nogle at rejse med.
    Jeg er 21 år og tager afsted i september 09. Den første måned rejser med min søster i Peru, hvorefter jeg alene tager vil Chile, Argentina, Bolivia, Brasilien og Venezuela.
    Kunne være fantastisk at mødes og rejse sammen, hvis det selvfølgelig har nogen interesse og tidspunktet falder sammen. Min email er mettebeck@hotmail.com, og i skal være mere end velkomne til at skrive.
    Venlig hilsen Mette Jakobsen.

Anonym Anonym

Helt sikekrt tag til Bariloche i Argentina, der kan man alt fra Paragliding til riverrasfting og ret vild trecking, bo på hostel 1004, bedste udsigt i hele argentina vil jeg vove at påstå, og fedt natteliv. Brug i hvert fald en uges tid der, man kan bruge mange dage på at trave rundt i bjergene på ejen hånd og overnatte på de vandrehjem der er omkring i bjergene, det er helt fantastisk oplevelse.

Jeg skulle ha været i Buenos Aires i 1 uge, endte med at blive i 3. Der så mange fede steder at tage hen der. Og så selvf Rio.

Anonym stefanbukkel

Hello! Travellers,

I just returned from Brazil for almost 2 months ago and without doubt, Amazon was for me, one of the greatest experience in my life.

When I arrived in Manaus, went directly to the hostel which i had already made a reservation, and the next day I went to the jungle with AMAZING TOURS I found some recommendations on travel forum and in some travel guide books.

I did 4 days and 3 nights, piranha fishing, alligator watching, walk in the jungle, over night in the jungle,simply wonderful and for sure i recommend if you are traveling to Manaus, stay in the original MANAUS HOSTEL hostel Affiliate HI (HOSTEL INTERNATIONAL) and make sure you choose AMAZING TOURS for a jungle tour.

http://Www.amazingtours.com.br
    E-mail: amazonjungle@amazingtours.com.br
    HOSTEL MANAUS

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account