This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej hej… Jeg har inet med et rejsebureau at gøre, men har backpacket i Australien og New Zealand i 6 mdr. Kan virkelig varmt anbefale det, her tilbyder de stort set alle former for ekstrem sport.. Bungy Jump, Sky diving, River Rafting (både om dagen og om aften – vildt når det er mørkt), parasailing and you name it.. Derudover kan du jo tage på outbackture, som er meget variende, men tag på en tur hvor i skal overnatte i telte og klatre i bjerge.. det er så fedt!! Men ved ikke om det er loge præcis det du søger, personligt prøvede jeg Bungy, Ski diving og River Rafting og intet slår Bungy. Lov mig at du prøver de andre ting først, for ellers forsvinder spændigen lidt, idet at Bungy er det vildeste…

Anonym struntzen

super! tak for det, men hvordan forberedte du din tur? det er lige præcis sådan nogle ting du snakker om jeg har lyst til. Du tog vel ikke bare derned og mødte nogle mennesker som ku arrangere disse ting for dig eller?

Anonym Anonym

dreng på 20! indstilling: der skal ske noget! lad mig høre hvilke rejseselskaber/arrangører i kan anbefale som har sport og oplevelser fra morgen til aften på programmet (over en længere periode). Det gør ikke noget hvis det kombineres med frivilligt arbejde eller noget. Har kigget på adventureheart.dk for de har virkelig aktivitet på programmet, men har både hørt positive og negative om dem!
    jeg vil især gerne høre fra de folk der ikke kan sidde stille på en stol, men bare SKAL ud og opleve noget når de befinder sig i et andet land..
    på forhånd mange tak for dit svar..

Anonym Pernille

Hejsa

Jeg har været på river rafting i australien, vi købte bare turen på vores hostel, og næste morgen satte vi os ind i bussen, og alt var planlagt for os. Og jeg ved at vi også kunne købe ture til ski diving osv…. Så bare tag afsted, du skal nok finde nogle ture 🙂

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Hvis du vil have et alternativ til Australien, kan jeg anbefale Nepal. Raftede på Sun Kosi, lavede canyoning, desværre ikke paragliding, da vejret ikke var til det. Bungee Jump var der også. Sikkerheden var i top og servicen lige så.

Søg evt. efter “Ultimate Descents” på google. De hører til nogle af de bedste og mest seriøse.

Anonym struntzen

det er lækkert at høre, tak for de gode råd. hvis andre kan anbefale danske turistbureauer som arrangerer sådan nogle ture (adventurerejser) hjemmefra er I meget velkommen til at skrive. Har hørt godt om topas.dk

Anonym Anonym

Vil man virkelig prøve adventure/sport så er der et sted i verden, hvor alt er samlet. Queenstown i New Zealand. Prøvede selv bla. 3 forskellige bungy jumps, hvor det ene var det første rigtige bungy jump i verden, mens en af de andre var fra 134 meter. Udover det har den by en masse andet ekstremt. Bliver i folkemunde kaldet jordens legeplads. Og så er det i øvrigt også en super hyggelig by, hvor der også er mulighed for nogle fede byture.

Anonym Lenette

Hey igen!! Jo jeg tog faktisk bare derned, det er virkelig nemt at arrangere sådanne nogle ting dernede, der er et stort udbud af tilbud og firmaer der arrangere disse ture og aktiviteter. Men jeg rejste til Australien og New Zealand med http://www.alott.dk, da jeg ankom kom jeg i kontakt med en bureau der hedder backpakcers world, som kan hjælpe dig med alt ligefra hostel booking, flybilletter, outback ture, booking af bungy jump osv..! Der er godt nok masser af den slags bureauer, men mange er for billige og snyder dig, men backpackers world har virkelig styr på tingene. Ellers kan du skrive til mig på lenette2000@hotmail.com.

Anonym KasperJ

Hvis du vil have gang i den og samtidig opleve en masse så se http://www.adventuredk.dk de laver nogle fede ture

Anonym Iben

Jeg har ikke hørt noget godt om adventuredk, de er vist helt nye – først oprettet sidste år?

Adventure Heart har min veninde været med, der var konstant gang i den! hun var i Venezuela, men skal nu med dem til Indien, og glæder sig helt vildt.

Anonym Nikolaj

Adventureheart…hmmm ser ikke lovende ud, tjek lige svar her
    https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/33/2136/svar.htm
    de lyder ikke så godt

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account