This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa. Jeg har fløjet med aeroflot til Indien med mellemlanding i Moskva for et par år tilbage, og har netop bestilt rejse til sommer, hvor jeg også skal mellemlande i Moskva. Aeroflot er et internationalt flyselskab på lige fod med europæiske mht. service ombord osv – og jeg har ingen problmer haft overhovedet- Så du kan roligt bestille billetter 🙂

Anonym Helge

Jeg har hørt om folk som har hatt dårlige erfaringer med aeroflot. En venninne opplevde at det dryppet væske fra taket under hele flyturen og at ting løsnet fra taket inne i kabinen, en dårlig flyopplevelse. Og en annen som opplevde at de ble holdt igjen på flyet i to timer på en ukjent flyplass de mellomlandet på. De fikk ingen info om hvorfor de mellomlandet der, eller hvor de var, før de fortsatte turen videre til Moskva, flyturen skulle egentlig aldri hatt noen mellomlanding, og han tror de egentlig gjorde en nødlanding av en årsak de aldri har fått vite.

Anonym Christian

Hej, jeg fløj me dem i november og december til og fra Bangkok. Der er tale om lavpris, og på udturen var det russisk producere fly med tilsvarende standard og hjem var der Boeing og Aerobus. Vi følte os på intet tidspunkt utrygge, og nød vores sparede 2000,-(hver) til trods for den mindre tiltalende servering. Jeg flyver gerne med Aeroflot igen, for at spare penge, ikke for den fine service og komfort.

Anonym donmiller

Er der nogen der har haft erfaringer med at flyve med Aeroflot? Jeg skal fra københavn til Moskva i juli måned og Aeroflot er klart det billigste…

Håber at høre lidt fra jer!!

Mvh Mikkel.

Anonym trine

hej..jeg fløj med aeroflot fra københavn til moskva og så videre til bangkok sidste år…..det fly der gik mellem københavn og moskva var et helt fint fly, som jeg uden at betænke mig ville vælge igen….det kan du roligt gøre…. ;0)

Anonym michael fra Kolding

Hej

Har rejst meget med aeroflot også fra københavn til Moskva uden de store problemmer dog er de ikke gode til bløde landinger men service og komfort var i top –

har også taget turen rundt i Rusland – her er stadarden noget dårligere og service – er en by i Rusland HA HA

men det var ikke som jeg havde hørt fra folk det var faktisk lidt bedre end forventet .

god tur

Anonym michael fra Kolding

Hej

Har rejst meget med aeroflot også fra københavn til Moskva uden de store problemmer dog er de ikke gode til bløde landinger men service og komfort var i top –

har også taget turen rundt i Rusland – her er stadarden noget dårligere og service – er en by i Rusland HA HA

men det var ikke som jeg havde hørt fra folk det var faktisk lidt bedre end forventet .

god tur

Anonym Anonym

hej vi fløj med areoflot for nogle mdr siden, fra kbh til moskva og derfra til bangkok tur/retur. Vi gør det hvertfald ikke igen!!! meget var i stykker, sæderne lå i skødet på en hvis dem foran ville have sædet ned, og ingen forstod eng, men bare vores version! sikkerheden var i top og det er vigtigst.

Anonym Anonym

er der nogen, der ved hvor meget bagage man må have med. antal kufferter og vægt… på turen københavn, moskva, bangkok.

høhaven

Anonym h2o

Jeg flyver meget mellem Moskva og København og kan varmt anbefale Aeroflot. Faktisk sætter SAS deres kunder på Aeroflot fly meget ofte da de ikke kan fylde fly selv. Og service er meget højere i Aerflot fly, blandt andet får du mad, kaffe og fuld service under hele tur – selv på de billigste biletter.
    Fly er nye og forsinkelser forekommer meget sjældent – dog hænder det fra Moskva til Kbh da Moskva lufthavn er under ombygning og har/vil være længe.
    Normalt er det 20-25 kg du må have med – med mindre du flyver business.

Anonym Emma Christensen

Aldrig mere Aeroflot for mit vedkommende! Jeg er netop vendt hjem fra en tur til Tokyo med mellemlanding i Moskva. Kaotisk, halvfordærvet mad, utroligt aggressivt personale og generelt et serviceniveau langt under det bare nogenlunde acceptable. Jeg ved ikke, om sikkerheden er i orden, men når alt andet ikke er sat i system og under kontrol, stoler jeg heller ikke på sikkerheden. Ren bananrepublik. Jeg sparer ikke på billetten næste gang, hvor jeg flyver direkte. Virkelig dårlig oplevelse med Aeroflot, som i mine øjne slet ikke er parat til at fungere på internationalt niveau.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account