This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tina Nielsen

Jeg og min kæreste påtænker at tage til Hamborg lufthavn til sommer, og købe en afbudsrejse derfra og så se hvor vi ender henne. Så jeg tænkte om der var nogen der havde erfaringer med at købe afbudsrejser i lufthavne, som ville fortælle hvordan det egentlig foregår og evt. havde nogle gode ekstra tips???

Anonym Frida

Idéen med at man bare kan tage ud i en lufthavn og finde en afbudsrejse ud i hele verden holder meget sjældent.

Langt de fleste flyselskaber overbooker deres fly og dem der komme sidst betaler ofte mest.

Afbudsrejse princippet gælder faktisk kun charterrejser og burde i virkeligheden hedde restpladser.

I Tyskland er charterbegrebet lidt bredere end i Danmark. Man kan flyve til en del flere steder med chatrede fly. Condor.de tilbyder af og til fantastiske priser til Las Vegas, Seychellerne m.fl. (mest fra Frankfurt).

Disse billetter skal dog OGSÅ bookes inden man møder op – gerne over internet.

Mit råd er: Tænk jer ekstra om inden i vælger ovenstående idé.

Skal i afsted på charter til sydeuropa via en restplads, så tjek http://www.travelmarket.dks sektion med chartertilbud. De dækker både Danmark og Sverige – ofte er det billigere at bestille i Sverige.

Anonym Johnjohn

Det er da meget lettere at booke hjemmefra. Det koster altså ikke mere, og så ved du hvad du får. Bare du er klar til at springe afsted. Husk forsikringer på forhånd 😉

Anonym Johnjohn

Læs evt. [url url=http://hvordan.dk/hvordan-booker-man-afbudsrejser]guiden.[/url]

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account