This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym katja

Naar jeg laeser det meste herinde virker det som om Africa er et glemt kontinent i forhold til Sydamerica og Asien, det er jo helt vildt syndt – hvilket dem der har vaeret i Africa ved, men der ud over er Madagascar ikke at finde paa landkortet eller hva’??
    Jeg vil gerne til Madagascar og har villet det i flere aar, men forst pga. okonomi og senere uroligheder er det ikke rigtig blevet til noget endnu, men nu ser det jo ud til der er ro paa dernede.
    Er der overhovedet nogen der har vaeret der og maaske kunne give mig nogle tips – det ville jeg vaere vaeldig glad for 😉

Tusinde tak, Katja

Anonym tln

Vi har ikke meget fra Afrika, men hvis du skiver en artikel og måske sender et par artikler til os når du kommer hjem så kan du være med til at hjælpe andre der vil i samme retning.

Anonym Lena Petersen

Hej Katja
    Min kæreste og jeg var på Madagascar 1 måned i oktober/november 2003 og havde en fantastisk tur. Vi aftalte en rejseplan med et lokalt rejsebureau, som vi var rigtig glade for. Flybilletter bookede vi hjemmefra – både internationale og nationale gennem et tysk bureau. Du er velkommen til at kontakte mig på lepetersen@deloitte.dk for detaljer om rejserute, rejsebureau mv.

Anonym mig?

hej med dig!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account