This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lizette

Hej alle 🙂
    Jeg har hele mit liv drømt om at tage til Afrika, efter jeg har gennemført gymnasiet, og arbejde frivillingt med vilde dyr som er bleve behandler dårligt.
    Er der nogen der har nogle gode oplevelser eller kender nogle gode kontakter eller hjemmesider?
    Selvom der er over 2 år til jeg skal rejse vil jeg gerne være hurtigt ude, så jeg er sikker på at finde noget godt. Mange tak.

Knus Lizette

Anonym Caroline Amalie

Hej Lizette!
    Jeg har rejst med den engelske organisation Projects Abroad og ved at de har natur/miljø-projekter i forskellige afrikanske lande.
    Selv arbejdede jeg på et af deres humanitære projekter på Jamaica, men jeg var til en informationsdag, hvor en fyr fortalte om sit arbejde i en national-park i Sydafrika.
    Hvis det har interesse er linket til deres danske hjemmeside: http://www.projects-abroad.dk
    Deres projekter afhænger meget af projekt-kategori og land, men det der kendetegner Projects Abroad er bl.a. støtte og sikkerhed under opholdet, daglig kontakt til lokalansatte fra organisationen samt tæt kontakt med andre frivillige fra hele verdenen.
    Held og lykke med rejse-søgningen,
    Vh. Caroline

Anonym ML

Jeg var en måned i Namibia og arbejde med vilde dyr, som skulle sættes ud igen.
    Harnas.org
    Det var fantastisk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account