This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ajp

Det jeg brænder lidt for er sydafrika, botswana, namibia, mozambique, zimbabwe, tanzania, kenya – altså sådan lidt den syd-østlige del af afrika.

VH ajp

Anonym ajp

Hej!

Jeg vil gerne en tur til Afrika om nogle år, og kunne derfor godt tænke mig at vide noget om priserne. Min rejse skal maks. vare et halvt år, og jeg havde tænkt på noget med backpacking, frivilligt arbejde eller arbejde ffor kost og logi + plus en lille løn -men hvad koster de forskellige rejseformer? Og hvad skal jeg regne med at bruge på overnatning, mad og alt det andet løse?

MVH
    ajp

Anonym none

Hej ajp!
    Hvis du specificere hvilke lande i Afrika, som du vil besøge så har du større chancer for svar.
    Mvh. Jesper

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Regn med at det er dyrt i Sydafrika, Botswana og Namibia – i hvert fald dyrere end de andre lande. Botswana er det dyreste land.

Hvad det kommer til at koste dig kommer an på hvad du skal lave og hvor meget du vil rejse rundt – transport er dyrt :-(.

Overnatning skifter meget i pris fra camping til hostel eller hoteller og lodges.

Du kan selv lave din mad, det er billigst. Fast food er også billigt – modsat er restauranter og caféer dyrere.

Safari er dyrt – men gå ikke glip af det.

Fortæl hvad du ønsker at ovenstående – så prøver jeg at komme med en pris.

Hvor meget og hvad vil du opleve på rejsen?

SKAL der gives en pris har jeg fundet et eksempel på Mozambique. Regn med kr. 150,- om dagen ved at bo på hostels og spise billigt hver dag.

Anonym Anonym

Jeg er ikke helt sikker på hvilke oplevelser osv. jeg ønsker på min rejse. Jeg synes det lyder spændende, at komme derned og arbejde – enten som frivillig eller for en mindre løn + kost og logi. På et eller andet tidspunkt vil jeg også gerne ud se landet/landene, muligvis ved at leje en jeep og køre rundt – de skulle så være sammen med en anden hvis det skulle være… Overnatning havde jeg mest tænkt skulle foregå på hostels eller camping. Safari vil jeg selvfølgelig også rigtig gerne opleve.

MVH
    ajp

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account