This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LTA1990

Hej..

Min kæreste og jeg planlægger en rejse til de følgende destinationer fra start februar 2014.
    Vi har allerede tilmeldt os et projekt i Afrika – Ghana, frivilligt arbejde med projects abroad, hvor vi regner med at tage afsted d. 3 februar. Vi skal være på dette projekt i 4 uger, derefter vil vi gerne ud at opleve afrika i en halv måned – og især opleve Safari.

Nogle der har gode erfaringer for en safari tur, som de vil anbefale? Og måske andre ting, som de har oplevet og som ikke kunne have været foruden?

Derefter er planen umiddelbart at tage til sydamerika, hvor vi især gerne vil opleve Brasilien

Nogle der har erfaringer derfra, om hvad man bare skal opleve? og evt. andre steder i sydamerika som man ikke kan undvære at se?

Efter sydamerika tænker vi Asien, hvor vi specifikt gerne vil opleve
    – Indien (Nepal, Himalya)
    – Cambodia
    – Vietnam

Igen, hvad kan folk anbefale? 🙂

Og til sidst, vil vi slutte rejsen af med Maldiverne, hvor vi kan nyde de flotte hvide strande, og bare slappe af.

rejsen er med udgangspunkt i at opleve de forskellige kulturer og naturområder. Vi tænker at rejsen skal have en varighed på 4 måneder, er der nogle der kan svare på om det er urealistisk, eller om det vil være muligt at få det hele til at gå op i en højere enhed?

jeg håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe os.

Hilsen Lea.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account