This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpacker K

Hej alle sammen!

Ville høre om der er nogen der har nogle tips og tricks til gode ting man kan se i Zanzibar,Capetown og Johannesburg… Også gerne hvis nogen kender nogle gode spisesteder+ overnatningsmuligheder! Jeg ville gerne svømme med delfiner ved zanzibar, hvad er der af muligheder der??
    Håber at høre fra en masse:)

Anonym Johanne Andersen

Hey….
    På Zanzibar er der en god mulighed for at møde en delfin eller to;)
    Det bedste sted finder du på sydøen. Byen hedder Kizamkazi.
    Der er masse af mulighed for overnatning, men det afhænger af om du vil bo ved vandet eller i deres storby Stonetown. Der findes rigtig mange dyre luksus steder-men skal det være på backpacker niveu vil jeg foreslå dig Flamingo geusthouse i Stonetown, hvor en overnatning koster 13 dollar. Mellem 18-22 er der et lokalt madmarked i Stonetown. De severe ALT lige fra frisk fisk til lokal mad og drikke. Et måltid koster ca. omkring 5000 Shilling (25 danske kr) Zanzibar er fantastisk, men pas på…. De kan se du er hvid og mange vil snyde dig så vandet driver. Men lad som om du har styr på priserne og føler dig hjemme.
    God tur-jeg er misundelig!

Anonym Johanne Andersen

Hey….
    På Zanzibar er der en god mulighed for at møde en delfin eller to;)
    Det bedste sted finder du på sydøen. Byen hedder Kizamkazi.
    Der er masse af mulighed for overnatning, men det afhænger af om du vil bo ved vandet eller i deres storby Stonetown. Der findes rigtig mange dyre luksus steder-men skal det være på backpacker niveu vil jeg foreslå dig Flamingo geusthouse i Stonetown, hvor en overnatning koster 13 dollar. Mellem 18-22 er der et lokalt madmarked i Stonetown. De severe ALT lige fra frisk fisk til lokal mad og drikke. Et måltid koster ca. omkring 5000 Shilling (25 danske kr) Zanzibar er fantastisk, men pas på…. De kan se du er hvid og mange vil snyde dig så vandet driver. Men lad som om du har styr på priserne og føler dig hjemme.
    God tur-jeg er misundelig!

Anonym p_reiche

Hej

Jeg har tilbragt godt 2 uger på Zanzibar her i Januar og kan varmt anbefale at tage på en Spice Tour. Du kommer ud på en kæmpe krydderi farm ude i bushen, hvor du kan få lov til at smage og dufte til alverdens krydderier. Virklig en fed tur.

Pernille

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account