This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Alle landende er lige spændende på hver deres måde, der er flere turister i de gamle Indokina-lande, mens Indonesien har en helt anden kultur(er), det er ikke så organiseret, som i den øvrige del af SØ-Asien. Men det er jo selvfølgelig også en del af udfordringen ved at rejse rundt med en rygsæk på nakken. Alt kan ske, nogle gange kommer det mindst uventede lige pludseligt. Som at bussen brænder sammen, og hvad gør man så? man bliver bestjålet, og kan man overleve?

Dit budget på 100,- er nok liiige i underkanten af, hvad jeg selv ville rejse for, 15-16 usd til at dække mad, overnatning, bus, sightseeing, drink osv. 30 usd så har du noget mere luft. Man lever billigt i Laos, men skal du på en tur eller med en bus koster det ikke meget, men en smule.

mvh
    Claus

Anonym Luske

Hej alle.
    Jeg afslutter min HHX her til sommer, og vil derfor ud og rejse bagefter. Dog ved jeg ikke hvor meget jeg skal regne med at sparer op inden. Jeg har tænkt på at være væk i ca. 9 måneder, som består af 3 måneders rundrejse i Asien og 6 måneder i Australien, hvor jeg vil arbejde.

Jeg vil gerne starte med Vietnam og derefter rejse til Laos og så Cambodia. Regner med at leve på lavbudget.

Vil gerne hører nogle erfaringer fra jer. Hvad har i brugt og hvor meget tror i jeg skal regne med at have med hjemme fra? Og ville det være mere spændende at rejse til Indonesien i stedet for Laos/Cambodia?

Havde tænkt at budgettere med et dagsbudget på 130kr om dagen i Vietnam, og 100kr om dagen i hhv. Cambodia og Laos. Dog aner jeg ikke hvordan det skal være med Australien.

På forhånd tak 🙂
    Lucas

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    De svar du har modtaget fra claus sidder i skabet.
    Hvis du rejser indien og nepal,som jeg kan anbefalde dig,kan du klare dig for mellem 50 og 100 kr om dagen.
    Hvor du i indien spiser en lokal ret som hedder Thail,koster dig mellem 6 og 15 kr,alt hvad du kan spise.
    Hvis rejser ud i verden og vil rejse billige og opleve noget du aldrig glemmer,som trekking i de höjste bjerge i nepal, eller rejse i indien hvor alt er kaos og samtidig en super fed oplevelse på mange måder,lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account