This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss_ShadowCat

Nogen derved hvodan det foregår når man bestiller over nettet. Skal til Thailand sidst i januar og for at undgå visum vil vi købe en billig billet ud af landet som vi bare ikke bruger. Får man billetten over mail eller bliver den sendt hjem og hvor længe tager det? For der er jo kun en lille måned til nu..

Mvh Rebekka

Anonym none

Jeg har købt dernede med hjælp af et lille kontor, adm. pris ca 16 kr., og fik en udskrift med et booking nr. som blev forevist i lufthavnen. Alt gik let og problemfrit, med forudbetaling 5 dage før afrejse.

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg har ikke bestilt på nettet ved AirAsia. Bestiller du på nettet herhjemme går der mellem nogle få minutter og 1-2 arbejdsdage.

Bestil bare i god tid – billetten koster sikkert ikke alverden og så er alt i orden.

Husk at udrejsedatoen skal være indenfor jeres visumperiode.

Anonym Carina

Jeg har købt mange billetter hos airasia i sommers, og det er elektroniske billetter, dvs at du bare får en kvittering via mail, som du så viser i lufthavnen, og får udleveret et boardingpass.

God tur

Hilsen

Anonym KAB

Hej,

Jeg har flere gange brugt Air Asia og købt over nettet. Helt problemfrit.

Jeg vil råde dig til hurtigst muligt at købe billetterne, da priserne stiger dag for dag (selvom det stadig er billigt).

God tur.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account