Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524215
     Anonym

      hej rejsende 🙂

      jeg tar til borneo om to uger, og jeg har ikke endnu ikke planlagt hvor lang tid jeg skal være der…

      mit spørgsmål er: stiger priserne hos airasia jo længere man venter med at booke?
      Hvis ikke, kan jeg jo bare finde en internet-cafe og bestille en billet, når det passer mig.

      Jeg har prøvet at indtaste forskellige rejsedatoer fra kota kinabalu til kuala lumpur, men kunne ikke få det til at gi mening… nogle dage høje priser, andre lave

      Gætter på at priserne stiger jo nærmere man kommer på afrejsedatoen, men vil gerne være sikker 🙂 håber i kan hjælpe mig

      Vh Erik

      p.s. – hvor lang tid ville i sætte af til borneo, Sabah?

      #3524216
       Rasmus

        Priserne stiger generelt jo nærmere du kommer ja.. Der er en del forskellige prisklasser på flyene og da servicen er den samme ryger de billigste først.. Det skal dog siges at meget af det man betaler for er skatter og afgifter og de ændrer sig ikke, dvs det er kun det lille beløb som selve billetten koster der stiger..
        Fredag til mandag er “dyre dage” så prøv at rejs en hverdag, da de generelt er en del billigere

        #3524239
         Anonym

          Hej Erik,
          Som lidt ekstra til Rasmus’ svar kan jeg også anbefalde at i køber “express boarding” når du bestiller. Det koster ca 20-30 malaysiske ringget . Der er free seating, så er flyene fulde, kan der opstå lidt “kapøb” om at komme først i flyet, da alle jo selvfølgelig helst vil sidde sammen med sit rejseselskab. Med “Express Boarding” får du lov at gå ombord først og kan f.eks vælge ekstra benplads. Jeg vil absolut sige at man minimum skal opholde sig 10 dage i Sabah, da der simpelthen er så ufattelig meget at se og opleve.
          Mvh Peter

          #3524390
           Rosa H

            Hej Erik
            Jeg er lige kommet hjem fra Sabah igår og det var helt fantastisk. Vi var afsted i tre uger hvilket jeg vil sige er minimum af tid man skal have der. Vi fløj fra KK til Sandakan og bestilte billetten dagen før og det er ikke dyrt. Der ligger flere Air Asia og malaysia airlines undet omkring i byerne så det er lige så nemt bare at henvende sig i deres butikker som det er at bestille på nettet. Rigtig god tur.
            Rosa

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account