This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Odense1982

Min kæreste og jeg vil gerne booke pladser på 6 flyafgange (Thailand og Malaysia) med Air asia…. vi har forsøgt flere gange nu… både søndag og i dag… men når vi har udfyldt det hele og har valgt sæder, så kommer der bare en error-side frem i stedet for betalingssiden… vi kan simpelthen ikke finde ud af, hvad vi gør forkert…

Nogle, der kan hjælpe???

Anonym Anonym

Hej

Der er ingen faste sæder når man flyver med AirAsia. De første der boarder vælger først osv. I kan bare stille jer forrest i køen når der bliver åbnet for boarding. Som regel bliver de forreste sæder først besat. Det går dejligt hurtigt og virker perfekt. Jeg har aldrig prøvet ikke at kunne sidde med dem jeg har rejst med. Jeg har fløjet med AirAsia 8-10 gange og har heller aldrig prøvet at flyve med et fyldt AirAsia-fly. Helt sikkert et af mine favoritselskaber. De fleste flyvere har været så nye at man har kunnet dufte på det friske læder på sæderne..

God tur
    M.I.

Anonym Anonym

Nogle afgange og destinationer har altså faste sæder.
    Da jeg fløj til Burma kunne man sidde, som man havde lyst. Men da jeg skulle til Borneo og Bali var der faste pladser.

Anonym sanja

hej hej..

I har godt nok oprettet jer som brugere på air asias hjemmeside ikke?

det glemte jeg første gang, og kunne derfor ikke få min bestilling igennem..

mvh. Sanja.

Anonym Claus

Prøv at undlade at vælge sæder. Det hjalp mig, da jeg havde problemer.

Mvh
    Claus

Anonym Anonym

Nej… jeg har forsøgt at oprette mig som bruger… men kan ikke finde ud af det…

Hvordan gør jeg det???

Anonym Claus

På Airasia.com er der i venstre side et sted, hvor der står members login. Lige nede under står der “sign up”. klik på det og scroll ned på siden og der er “How to book online”. Følg dette link og du er på rette vej.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Hvis man undlader at vælge sæder, kommer man så ikke til at sidde samlet??? Det er jo alligevel 6 flyture, det drejer sig om…. så ville være træls at blive delt…

Andre bud end det med flysæderne…???

Anonym Anonym

Super… tak.. nu lykkedes det i hvert fald at blive oprettet…

Men min kæreste er så lige kommet i tanke om, at hans pas udløber til sommer… og når vi booker billetterne skal vi jo oplyse pasnummer… han skal have lavet et nyt pas, inden vi skal afsted og får jo så også et nyt pasnummer… er der nogen, der ved, om der er problemer, hvis man har booket billetterne i det gamle pasnummer???

Det tager jo nogle uger at få et nyt pas… og vi ville gerne booke billetterne nu…

Anonym Anonym

Super… tak.. nu lykkedes det i hvert fald at blive oprettet…

Men min kæreste er så lige kommet i tanke om, at hans pas udløber til sommer… og når vi booker billetterne skal vi jo oplyse pasnummer… han skal have lavet et nyt pas, inden vi skal afsted og får jo så også et nyt pasnummer… er der nogen, der ved, om der er problemer, hvis man har booket billetterne i det gamle pasnummer???

Det tager jo nogle uger at få et nyt pas… og vi ville gerne booke billetterne nu…

Anonym Anonym

Nå, det var frivilligt at indtaste pasnummer, så vi kunne sagtens booke… den første booking er gennemført nu…

Plejer I andre at købe forsikring (75 bath pr. person)???

Vi har godt nok rejseforsikring og baggageforsikring i vores indboforsikring, men vi tegner airasias også… ser ud til, at den vil være god at have, hvis der skulle opstå aflysninger eller vi ikke når det næste fly… og 75 bath er jo småpenge, så det er nok lettere at have forsikring gennem dem, hvis der skulle blive problemer.

Anonym Claus

Det er ikke noget problem, ifølge Airasia.com

“Can I book an international flight even though my passport has expired?
    Answer :
    You can book your flight first by using your identification card number or the number of your current passport. After you’ve obtained your new passport, kindly logon to Manage My Booking or contact our Call Centre to update your passport details. ”

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Tak for hjælpen.
    Plejer du at købe den der forsikring til 75 bath?

Anonym Claus

Selv tak

Nej, det gør jeg ikke. Hvis du ikke vil have den, kan du jo bare annulere den ved simpelthen at klikke annulere. Men det ved du vel allerede.
    Det er ikke den store formue de 75 bath. Men min indboforsikring dækker bagagen alligevel, så jeg jeg gider ikke betale ekstra.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

En løsningsmodel kunne være at booke nu uden at reservere sæde. Tag kontakt til Airasia i lufthavnen så tidligt som muligt og forsøg ad den vej at ombooke sædepladser. Eller spørg de andre passagerer, om de ikke har lyst til at skifte sæde. Hvis man spørger pænt, skulle det ikke være noget problem.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account