Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545373
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200033 bbp-reply-position-1 odd post-3545373 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     trunjer

      Hej Alle,
      Jeg har læst mig til, at Air Canada skulle være et dårligt flyselskab? Ved I om dette er sandt? Havde set på dem i forbindelse med at flyve til Canada. Kan I evt. anbefale et andet selskab?

      Og ved I, om man skal booke indrigs hjemmefra eller man kan gøre det, når man er derover?

      Tak for hjælpen
      Hilsner Trunjer

      #3545375
       Claus

        Har du tjekket airlinequality.com ud? Her indrapporteres oplevelser med forskellige flyselskaber.

        Der er jo mange andre selskaber, der flyver mod Canada. Alle de store europæiske + at du jo kan flyve via USA.

        Du kan sagtens booke, når du er komet afsted

        mvh
        Claus

        #3545376
         Anonym

          Hej Claus,
          Nej, det kender jeg ikke. Men tak for info! 🙂 Det vil jeg lige få set på!
          Hilsen Trunjer

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account