This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Esbenmad

Hej folkens

Min kæreste og jeg skal rejse i Asien fra marts til midt i juni. Ruten er Indien (1 md) – Malaysia(3 uger) – Vietnam(2 uger) – Laos(2-3uger) – Thailand(2-3uger).

Når vi skal rejse mellem de asiatiske lande, ved vi det er langt billigere at benytte sig af et asiatisk rejseselskab. Vi ved der er noget der hedder Airasia. Er det noget I vil anbefale? Er det billigt og i orden?

Vi har ved at søge lidt rundt her fået indtryk af, at det er bedst at have udrejsebillet når man rejser ind i et land, så vi regner med at købe alle billetterne når vi er i Indien. Har Airasia kontorer i Indien eller bestilller man bare på internettet? Og hvis man bestiller på nettet, hvordan får man så fat i billetterne, når man jo ikke har en adresse, de kan sende til?

Mvh Esben

Anonym Sara

Hej.. Airasia er et udemærket selskab. har rejst med dem enkelte gange i thailand. Man kan bare bestille billetter på nettet, men kan osse sagtens vente og gøre det lige før man skal afsted… Så kan man bare risikere at de er lidt dyrere… Men hvis man ønsker lidt flexibilitet er det den bedste løsning. Der er osse et selsskab der hedder nokair,og pb air(super billigt men ikke særligt stort) prøv at google deres navne. Ved ikke om det var nogen hjælp, men håber at i får en god tur:)

Anonym Pernille

Airasia er helt ok….. lidt som at tage bussen herhjemme… jeg har fløjet med dem omkring 6 gange i østen… ingen problemer ud over en times forsinkelse, men det kan jo ske for selv den bedste…

Anonym Jens

Hej Esben

Det er rigtig de er udemærket og meget billige. Forvent ikke noget gratis eller billigt mad ombord. Der er mest at vælge imellem jo før du bestiller. Det er meget svært eller umuligt at få rejsen ændret. Så det er meget op til jer om i vil beslutte jer endeligt i god tid eller vælge mellem de muligheder der er tilbage senere. Du mangler et sidste svar. Billetkøb kan foregå på deres hjemmesider, betaling med VISA(Dankort) og man printer selv sin billet ud. Bemærk det er ikke alle de billige selskaber der findes frem backpackerplanet

Anonym Esbenmad

Tak for de mange gode svar!
    Vi har nu været inde på airaisia for at købe en flybillet fra Indien til Malaysia, og det virker tilsyneladende til at vi ikke kan flyve fra Indien m Airasia..?!
    Har I gode råd til dummies, eller er det rigtigt, at man virkelig ikke kan flyve med airasia fra Indien? I så fald, hvilket selskab vil I så anbefale? -og her er lave priser det højest prioriterede..
    Venlig hilsen Esben

Anonym Anonym

Hej Espen.

Jeg skal selv flyve fra Malaysia til Indien til februar. Det er rigtigt, at ,man ikke kan flyve med Airasia fra Indien til Malaysia.
    Jeg har set at Malaysiaairlines.com.my flyver, men det koster ca 3000 kr for en enkeltbillet.
    Jeg har ikke kunne finde nogle billigere, men der burde være nogle flyselskaber som er billigere.
    Er der nogle som kender nogle billigere flyselskaber?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account